matusf
16.02.07,19:10
Zdravim vsetkych!
Obraciam sa na vas s prosbou o radu. Som student a rozmyslam nad kupou noveho pocitaca. Velmi ma laka kupa notebooku, hlavne kvoli malym rozmerom a celkovej mobilite. Nepozadujem vysoky vykon procesora ani VGA.
Hry hrat neplanujem. Poznam vyhody-nevyhody desktopu i notebooku. Dost ma zarazila informacia o zivotnosti NB - len 2 az 3 roky a skusenost, ze lacnejsi notebook za 20tisic je na tom kvalitativne dost zle. Prosim, poradte, co by bolo lepsie riesenie. Najcennejsie su pre mna skusenosti majitelov notebookov, hlavne ohladom zivotnosti, poruchovosti, ergonomie a podobne.
Dakujem.
adv
16.02.07,19:44
to je blbost. ja mam notebook Asus A6R a slape zatial v pohode. lepsie ako PC. len treba s notebookom pri prenasani jemne zaobchadzat. a ak su silne mrazy, treba ho po prineseni do interieru nechat chvilu zohriat na izbovu teplotu. ale to treba kazdu elektroniku. takto notebook netrpi. to mas ako s autom. ak chces, znicis ho aj za 3 roky, ak si ohladuplny, je ako nove. za 22-25 litrov sa da kupit kvalitny notebook ktory staci na bezne veci a zahras si aj dobre hry. pod 20 litrov sa predavaju vybehove alebo kazove modely. doporucujem asus alebo hp. a na zaver - zarucna doba je predsa 2 roky....
LIZINKA
16.02.07,19:46
Mne dali záruku 1 rok. Oklamali ma? :(
chlap
16.02.07,19:52
Ono je to ťažké odpovedať na tvoju otázku:

- niekomu sa na notebooku píša dobre, inému zle
- niekomu sa notebook pokazí za mesiac a inému rovnaká značka vydrží 3 roky

Ale poviem ti vlastnú skúsenosť:
- mne na notebooku vyhovuje to, že nemusím sedieť za stolom, že si ho môžem položiť aj na kolená keď sedím na gauči.
Keď som dochádzal na týždňovky, takmi vyhovovalo, že som mohol pracovať počas cesty.