Peteroo7
22.02.07,08:35
Prosim vas o radu v tejto oblasti ak sa da tak by som to potreboval na konkretnu firmu. Tanto dokument sa nachadza v kazdom podniku .Je volne zverejneny len pre pracovnikov.Ja som student na VS s odborom mamazer kvality produkcie a tato tema je predmetom mojrj seminarnej prave. Za pomoc vopred dakujem
Gabi03
22.02.07,07:40
mimotemy Že v každom podniku...! :D :D :D
Okrem toho, je to nejaký interný predpis firmy, takže také, že tu máš celý materiál, asi ti nikto nedá. Skús sa spýtať na nejaký konkrétny problém, s čím si nevieš rady... :rolleyes:
bv_alexandra
22.02.07,07:54
Prehlásenie o cielľoch a politike kvality, nie je dané každý si ho tvorí podľa potrieb svojej spoločnosti napr:


Vízia

Plniť a uspokojovať požiadavky zákazníkov a predvídať tieto požiadavky. Poskytovať kvalitné služby v oblasti predmetu podnikania. Kreatívne pristupovať k novým požiadavkám zákazníkov.
Zavádzať nové poznatky tak, aby stavebná činnosti spoločnosti boli konkurencie schopné a aby spĺňali legislatívne požiadavky i požiadavky zákazníkov.





Politika kvality spoločnosti



Maximálne naplniť požiadavky zákazníka


·


Plánovito rozširovať rozsah poskytovaných produktov


·


Neustálym zlepšovaním SMK zefektívňovať proces realizácie stavebných činností


·


Stotožniť záujmy pracovníkov s politikou a cieľmi spoločnosti


·


Docieliť väzby „spokojný pracovník = spokojný zákazník“.


·


Udržať a vytvárať novú spoluprácu len s dodávateľmi, ktorí sú schopní plniť požiadavky


·


Zachovať korektné vzťahy s okolím
;)
Peteroo7
22.02.07,08:07
Dakujem ale ja by som to potreboval na konkretnu firmu
bv_alexandra
22.02.07,08:08
Peťo ved je to z konkretnej firmy, čo presne potrebuješ?
Peteroo7
22.02.07,08:15
Hej ale z akej firmy lebo v tej seminark musi byt presny nazov firmy a pak presne znenie politiky kvality a ciele
Gabi03
22.02.07,08:16
Tak to nie je seminárna práca, ale kopírovacia práca. :D
Peteroo7
22.02.07,08:37