292
02.03.07,14:00
Zdravim, nie som si celkom ista ci je toto ta spravna rubrika, ale skusim...Na moju otazku dostavam odporujuce si odpovede, tak to skusim tu.
Od 1.1 2007 som SZCO.Pracujem ako opatrovatelka mesiac v kuse v Nemecku a mesiac som na Slovensku.Pocas pobytu v Nemecku ma ciastocne stravuje rodina o kt. sa staram, a ciastocne si kupujem nejake potraviny ja. Pocas mesacneho pobytu na Slovensku som si chcela kupit gastro listky, ale bolo mi povedane, ze v tom pripade ze nepracujem kazdy den nemam narok na gastro listky, jedine ak by som vedela nejakym sposobom zdokladovat ze tu pracujem. Podotykam ze v Nem.fungujem non stop priblizne 30 dni bez prestavky a oddychu..., oddychujem doma. Ked som sa pytala ked vydavky za gastro l. zahrniem do paus. dane-bolo mi povedane, ze sa to vobec neoplati. Teda ten mesiac na Slovensku mam hladovat, alebo je moznost ako sa k listkom dostat?
A vobec, kontroluje to niekto?
Vopred dakujem za informacie.
Manual
02.03.07,13:08
Zdravim, nie som si celkom ista ci je toto ta spravna rubrika, ale skusim...Na moju otazku dostavam odporujuce si odpovede, tak to skusim tu.
Od 1.1 2007 som SZCO.Pracujem ako opatrovatelka mesiac v kuse v Nemecku a mesiac som na Slovensku.Pocas pobytu v Nemecku ma ciastocne stravuje rodina o kt. sa staram, a ciastocne si kupujem nejake potraviny ja. Pocas mesacneho pobytu na Slovensku som si chcela kupit gastro listky, ale bolo mi povedane, ze v tom pripade ze nepracujem kazdy den nemam narok na gastro listky, jedine ak by som vedela nejakym sposobom zdokladovat ze tu pracujem. Podotykam ze v Nem.fungujem non stop priblizne 30 dni bez prestavky a oddychu..., oddychujem doma. Ked som sa pytala ked vydavky za gastro l. zahrniem do paus. dane-bolo mi povedane, ze sa to vobec neoplati. Teda ten mesiac na Slovensku mam hladovat, alebo je moznost ako sa k listkom dostat?
A vobec, kontroluje to niekto?
Vopred dakujem za informacie.