Pepete
04.03.07,19:53
Poradite mi prosim, ako je to s podanim danoveho priznania ak som student denneho studia na VS, mal som dvoch zamestnavatelov, kde som brigadoval. Aka je teraz vyska, od kedy treba podavat danove priznanie? Pocul som aj take, ze ak som bol u dvoch a viac zamestnavatelov, treba podat danove priznanie i ked prijem nepresahoval hranicu od ktorej trebalo podavat. Dakujem
Anja111
04.03.07,19:01
Poradite mi prosim, ako je to s podanim danoveho priznania ak som student denneho studia na VS, mal som dvoch zamestnavatelov, kde som brigadoval. Aka je teraz vyska, od kedy treba podavat danove priznanie? Pocul som aj take, ze ak som bol u dvoch a viac zamestnavatelov, treba podat danove priznanie i ked prijem nepresahoval hranicu od ktorej trebalo podavat. Dakujem
Ak Tvoj príjem za rok 2006 nebol vyšší, ako 45408 Sk, nemusíš podávať DP.
Ak si si však neuplatňoval odpočítateľnú položku a zaplatil si z príjmu daň, tak sa Ti oplatí podať DP, lebo DU by Ti daň vrátil.
Pepete
04.03.07,19:10
Ako si mozem uplatnovat odpocitatelnu polozku? Co to presne znamena? A v pripade, ze mi zamestnavatel strhaval dan z prijmu, tak na zaklade DP mi vratia tie peniaze?
Anja111
04.03.07,19:17
Ako si mozem uplatnovat odpocitatelnu polozku? Co to presne znamena? A v pripade, ze mi zamestnavatel strhaval dan z prijmu, tak na zaklade DP mi vratia tie peniaze?
Ak si u zamestnávateľa nepodpísal Vyhlásenie, tak to znamená, že Ti zdanil celý príjem, (neodpočítal Ti nezdaniteľnú čiastku, na ktorú má každý daňovník právo),... A práve túto zaplatenú daň by Ti DU vrátil, keby si podal DP... Predpokladám, že máš od zamestnávateľov Potvrdenie, z ktorého sa dozvieš, či si zaplatil daň, alebo nie. Podľa toho sa rozhodneš ďalej.
evina
04.03.07,19:19
Ako si mozem uplatnovat odpocitatelnu polozku? Co to presne znamena? A v pripade, ze mi zamestnavatel strhaval dan z prijmu, tak na zaklade DP mi vratia tie peniaze?