Klejka
19.01.05,13:32
Som začiatočník, ktorý absolvoval rek.kurz a s hlavou plnou nových poznatkov a s dost velkym elanom / pretože učtovníctvo je jednou z najzaujímavejších profesií, kde sa vždy niečo deje a nikdy nie je nuda / sa pustil do založenia živnosti, obstaral si program, pocitac, literaturu. Objavila som stranku porady a celkom spokojná, že vela toho viem a vela sa na strankach porady dozviem / čo je aj pravda, je to vynikajúca stránka / pustila som sa do zhánania klientov.
A s tým súvisí môj problém. Natrafila som na taxikára. A zistila som , že vlastne vela toho neviem. Ide o taxikára, ktorý mal auto na lizing, ale už ho aj predal, cestnú dan nezaplatil, neplatil ziadne odvody, manželku nemá, ale má dieta, s ktorým zije v spoločnej domácnosti a platí na nho aj súdom určené výživné, faktury za telefon su na uplne ine meno. Nemá bločky na PH, vraj ich nemusí mat.
Chcela by som poprosit o radu co s tym. Podla coho mu mam urobit km a spoterbovane PH a co s danovym bonusom / matka dietata je na socialke a tiez s nim zije v spol. dom./. Fa za telefon sa nedaju uznat na zaklade nejakej zmluvy medzi majitelom telefonu a nim?
expert
19.01.05,13:35
možno bude lepšie takéto taxikára ako klienta poslať domov taxíkom.

Stratíte veľa času pri riešení ,a isto sú i lepší klienti.
babenko1
19.01.05,14:02
Jedno lepšie ako druhé. Súhlasím s expert.
Ja mám nejakých taxikárov. Takže teraz budem klásť nejaké otázočky, aby sme sa dopracovali k nejakému výsledku, ak ti ten klient za to stojí.
Lízing mu kedy presne skončil? Kedy presne predal to auto? Má nejakú fotokópiu technického preukazu?
Klejka
19.01.05,14:11
Nema ziadnu fotokopiu TP, auto predal este pocas trvania lisingu a v decembri kupil nove v hotovosti, ale len ako sukromna osoba. Bola by som velmi vdacna za akukolvek pomoc co sa tyka tzv. "natiahnut kilometre"
babenko1
19.01.05,14:28