mattina
08.03.07,20:26
Dobry vecer,
snazim sa najst odpoved na dve otazky, ale zatial sa mi to nedari. Viete mi pomoct? Aka je maximalna mozna vyska materskej dovolenky? Existuje na to nejaka kalklacka? A druha vec, po nastupe do prace po MD, ak si zacnem cerpat najprv dovolenku, z coho sa mi bude ratat VZ pre dovolenku? Je to MD alebo posledny kvartal, kedy som pracovala?
Velmi pekne dakujem za odpoved.
endrju
08.03.07,19:35
... Aka je maximalna mozna vyska materskej dovolenky? ...
Výška materskej dovolenky? To je nejaký nový pojem.
Pýtaš sa na počet dní, počas ktorých môže byť platené materské? Alebo Ťa zaujíma suma materského?
endrju
08.03.07,19:37
... z coho sa mi bude ratat VZ pre dovolenku?...
VZ pre dovolenku je čo? Myslíš na priemerný zárobok pre náhrady?
mattina
08.03.07,19:44
som laik :-) zaujima ma max suma, s akou mozem pocitat pocas MD, pretoze u nas v praci mi to nevie povedat ani nasa uctovnicka a ani personalistka. Okrem toho by som chcela vediet, ci sa mi oplati cerpat si dovolenku pred nastupom na MD alebo po ukonceni MD.
Dakujem
mattina
08.03.07,19:45
VZ myslim vymeraivaci zaklad :-)
endrju
08.03.07,19:50
som laik :-) zaujima ma max suma, s akou mozem pocitat pocas MD, pretoze u nas v praci mi to nevie povedat ani nasa uctovnicka a ani personalistka. Okrem toho by som chcela vediet, ci sa mi oplati cerpat si dovolenku pred nastupom na MD alebo po ukonceni MD.
Dakujem

Maximálna denná suma materského, s ktorou môžeš počítať počas materskej dovolenky je 55% denných vymeriavacích základov zo všetkých nemocenských poistení, z ktorých Ti vznikne nárok na materské.
Materské sa platí za každý kalendárny deň trvania materskej dovolenky, počas ktorého máš nárok na materské.
endrju
08.03.07,19:51
... z coho sa mi bude ratat VZ pre dovolenku?...


VZ myslim vymeraivaci zaklad :-)

Vymeriavací základ v súvislosti s dovolenkou neexistuje.
mattina
08.03.07,19:56
a je nejaka cesta, ako si zistit presnu sumu? Ja to spocitat neviem....
mattina
08.03.07,19:59