claudi
13.03.07,22:13
dobrý večer,
som dobrovolne na "predlženej" rodičovskej dovolenke do 6 veku dieťatka. nepoberám žiadny príspevok. externe študujem vysokú školu. chcela by som umiestniť dieťa na 4 hodiny do škôlky. prestane za mňa štát platiť poistenie? stretám sa z rôznymi protichodnými debatami na tuto temu, aj na sociálnom mi jedna pracovníčka tvrí ano, druhá nie.
vopred dakujem za odpoved
DušanČ
14.03.07,05:35
Jasné, že potrebuješ pri štúdiu viac kľudu. Ja by som nič neskúmal. Veď o tom, že dieťa je umiestnené v škôlke nemusí nikto vedieť. Existujú aj rôzne fyzické osoby (mamičky na MD), ktoré si privyrábajú touto činnosťou.
claudi
14.03.07,10:59
lenže ked je dieťa umiestnené v škôlke , tak oni to musia nahlasit, takisto ako aj ja na socialnom. ja len nechcem aby štát neprestal za mňa platiť poistne.
Dana K.
14.03.07,11:06
Jasné, že potrebuješ pri štúdiu viac kľudu. Ja by som nič neskúmal. Veď o tom, že dieťa je umiestnené v škôlke nemusí nikto vedieť. Existujú aj rôzne fyzické osoby (mamičky na MD), ktoré si privyrábajú touto činnosťou.

O tom, že je dieťa v škôlke sa vie. MŠ odovzdáva zoznamy a raz za určtý čas si to sociálka kontroluje kvôli rodičovským príspevkom, ak rodič "náhodou" zabudne nahlásiť, že jeho dieťa do 3 rokov navštevuje MŠ. Samozrejme mám na mysli štátne škôlky, nie súkromné.
claudi
22.03.07,19:24
poradí mi niekto :mee:
claudi
22.03.07,20:56
V čom? Diskusia k Tvojmu problému tu bola. Ktorá otázka podľa Tvojho názoru zostala nezodpovedaná? :eek:
Do akej škôlky chceš umiestniť dieťa? Do súkromnej alebo do štátnej?

no jednoducho k tomu či môžem alebo nemôžem dať dieťa do štátnej škôlky na 4 hodiny, ked nepoberám žiadny príspevok !!! len za mňa štát platí dôchodkové poistenie a ked ho dam do škôlky či neprestane za mňa platiť štát.
pričom jedna pani na sociálnom tvrdí bez problémov ked som študentkou vysokej školy , a druhá v žiadnom prípade. ked mi to nevedia povedať už tam, tak ja naozaj neviem :(