lenka.boska
17.03.07,19:20
:confused: Som študentka VŠ. Minulý rok som bola 1krát na brigáde cez študentský servis - zarobila som asi 450Sk a dan za mna zamestnavatel neodviedol, kedze som mala podpisane vyhlasenie o nezdanitelnych prijmoch. Potom som od septembra do decembra brigadovala pre ineho zamestnavatela, u ktoreho som uz teda vyhlasenie nepodpisala a ten mi vyberal dan zrazkou. Na potvrdeni o prijmoch je uvedena uhrnna suma dane vyberana zrazkou 937 SK. Ake mam vyplnit danove priznanie (typ).Uvadzam niekde v danovom priznani aj uhrn zuctovanych prijmov alebo len dan?Pomozte mi prosim niekto, lebo v tom mam chaos.
Dakujem
Lenka
evina
17.03.07,18:25
Som študentka VŠ. Minulý rok som bola 1krát na brigáde cez študentský servis - zarobila som asi 450Sk a dan za mna zamestnavatel neodviedol, kedze som mala podpisane vyhlasenie o nezdanitelnych prijmoch. Potom som od septembra do decembra brigadovala pre ineho zamestnavatela, u ktoreho som uz teda vyhlasenie nepodpisala a ten mi vyberal dan zrazkou. Na potvrdeni o prijmoch je uvedena uhrnna suma dane vyberana zrazkou 937 SK. Ake mam vyplnit danove priznanie (typ).Uvadzam niekde v danovom priznani aj uhrn zuctovanych prijmov alebo len dan?Pomozte mi prosim niekto, lebo v tom mam chaos.
Dakujem
Lenka

Vypĺňaš DP typ A a keďže chceš, aby Ti vrátili zrážkovú daň uvádzaš úhrn príjmov, t.j. aj tých 450 SK, ktoré neboli zdanené. Odpočítať si môžeš celú nezdaniteľnú čiastku 90 816, takže daň Ti vrátia naspäť.
Tweety
17.03.07,18:25