daniellasv
18.03.07,20:22
ahojte vsetci.

uz sa nemam na koho obratit, a tak pisem vam.
Ja mam zmluvu pre financneho poradcu OVB. Som studentka. Mam aj svoje cislo.
No, prijem som nemala ziaden. Neponukla som ani jednu zmluvu.
Pred rokom som sa bola pytat na urade, ci mam podat nulove priznanie. A mila pani mi povedala, ze ak je nulove, nemala som ziaden prijem, tak nemusim.
Som ju pocuvla. Tohto roku som uz ani nesla.

Moj kamarat nepodal tiez a teraz mu urad oznamil, ze musi dodatocne podat za 2000,- lebo premlcacia doba je az 10 rokov.
A ja sa uz bojim. Co, ak som mala podat? A ked ma urad pre kontrolu odhali, a zaplatim take vysoke pokuty? Alebo mam dodatocne podat a zaplatit 2000,- pre nejaku hlupu uradnicku, co mi zle radila??

Kto hovori pravdu? Ako to je?

/PS: a to mam ist aj na vsebecnu zdravotnu poistovnu? vraj aj tam musim,.../
Tu zmluvu idem uz rozviazat. Su s tym len problemy.. poradte. dakujem, ste zlati.:mee::mee::mee::mee::mee::mee::mee:
Zita5
18.03.07,19:24
Je dobré podať daňové priznanie aj nulové , a ak nie si povinná podať DP tak treba čestné prehlásenie/doporučenie DU/ alebo oznámenie že v roku xxxx si nedosahovala žiadne príjmy .
daniellasv
18.03.07,19:27
nepochopila som dobre-ako to mam zistit, ci som alebo nie som povinna ho podat?ked jedny vravia, ze musim, ini ze nie.
+
a to cestne prehlasenie, ze som nedosahovala prijmy mam ist vyziadat? kvoli comu? pre koho?
Zoltán Kovács
18.03.07,19:30
nepochopila som dobre-ako to mam zistit, ci som alebo nie som povinna ho podat?ked jedny vravia, ze musim, ini ze nie.
+
a to cestne prehlasenie, ze som nedosahovala prijmy mam ist vyziadat? kvoli comu? pre koho?

Čestné prehlásenie ti nikto nedá. Musíš to sama napísať, že si nemala žiadne zdaniteľné príjmy v zdaňovacom období 2xxx.
Zita5
18.03.07,19:32
Toto som stiahla so stránky www.drsr.sk (http://www.drsr.sk) ...prečítaj , nájdeš tam pre Teba aj odpoveď ...
daniellasv
18.03.07,19:38