joiner
15.06.04,20:05
Dnes akurat som sa docital o novele zakona o dani z prijmov

www.enoviny.sk (http://www.enoviny.sk/)

Len kratko citujem asi najviac dolezitu cast novely...

Účelom predloženého návrhu zákona je teda úpravami v troch ustanoveniach tohto zákona dosiahnuť stav, aby sa daňovníkom s príjmami z podnikania a inej samostatnej zárobkovej činnosti umožnilo uplatniť niektoré výdavky vynaložené na ich osobnú potrebu do daňových výdavkov.
Konkrétne ide o výdavky na stravovanie, ak daňovník vykonáva činnosť mimo obvyklého miesta svojej činnosti.

Viete o tom niekto viac ? Sice ma potesilo zmienenie o stravovani, ale som zvedavy ako definuju "obvykle" miesto svojej cinnosti.

Nie je to fakt trochu neferove, ze napriek tomu ze pracujem ako kazdy iny nemam narok na obed. Teda narok na neho mam, ale tak maximalne zo svojho...

Mozno to nepatri sem, ale tema viac nez aktualna. Prijatie novely a pripravuje na 1.8.2004 ( teda ucinnost )

Palo
Richard
15.06.04,20:08
tu je text návrhu novely

N Á R O D N Á R A D A S L O V E N S K E J R E P U B L I K Y
III. volebné obdobie


Návrh

Zákon

z ..........2004,

ktorým sa mení a dopĺňa zákon č. 595/2003 Z.z. o dani z príjmov


Národná rada Slovenskej republiky sa uzniesla na tomto zákone:


Čl. I

Zákon č. 595/2003 Z. z. o dani z príjmov sa mení a dopĺňa takto:

1. V § 19 ods. 2 písmeno e) znie: