Peter.Hlavac
23.03.07,12:01
Dobry den,

Potreboval by som poradit ohladom danového priznania. V minulom roku som si ešte ako študent brigádne odpracoval letné prázdniny. Zarobil som si cca 11000 Sk. V novembri som sa zamestnal na stálo vo firme ako skladník. Za tieto dva mesiace (november december) som si zarobil 34000 Sk. Vo februáry som požiadal o ročné zúčtovanie daní účtareň v našej firme, pričom som zabudol nahlásiť brigádnický príjem z leta.

Mám podávať dodatočné daňové priznanie k tomuto príjmu? :confused:

Mal by som mať nárok na vrátenie zrážok na daň. Stahuje sa toto iba na študentskú brigádu alebo mi vrátia celú daň (aj zrážky na dan zo zamestnania), pokial som v kalendárnom roku nezarobil viac ako 90 816?:confused:

Vopred dakujem za každú dobrú radu :)
katkaj
23.03.07,11:07
Dobry den,

Potreboval by som poradit ohladom danového priznania. V minulom roku som si ešte ako študent brigádne odpracoval letné prázdniny. Zarobil som si cca 11000 Sk. V novembri som sa zamestnal na stálo vo firme ako skladník. Za tieto dva mesiace (november december) som si zarobil 34000 Sk. Vo februáry som požiadal o ročné zúčtovanie daní účtareň v našej firme, pričom som zabudol nahlásiť brigádnický príjem z leta.

Mám podávať dodatočné daňové priznanie k tomuto príjmu? :confused:

Mal by som mať nárok na vrátenie zrážok na daň. Stahuje sa toto iba na študentskú brigádu alebo mi vrátia celú daň (aj zrážky na dan zo zamestnania), pokial som v kalendárnom roku nezarobil viac ako 90 816?:confused:

Vopred dakujem za každú dobrú radu :)

Vypýtaj si na účtarni to RZD ktoré ti urobili a urob ešte do konca marca DP kde zahrnieš všetky tvoje príjmy. Pokiaľ si mal príjem menej ako 90816 tak ti vrátia celú daň
Zoltán Kovács
23.03.07,11:07
Dobry den,