zuzanask
03.04.07,10:15
prosim Vas neviem na koho by som sa mohla obratit, kto by mi vedel poradit v takejto veci.
Chcela som vstupit do II. piliera ale vraj nemozem, lebo som mala prerusene studium. To bolo od 1.9.2003 do 1.9.2004. A v odbobi od 5.9.2004 do 5.6.2006 som bola riadnou studentkou denneho studia na vysokej skole. A v tomto obdobi som nebola platitelom dochodkoveho poistenia ani jeden den.
Je to dovod, ktory mi brani pri vstupe do II. piliera.
Chobot
03.04.07,08:55
prosim Vas neviem na koho by som sa mohla obratit, kto by mi vedel poradit v takejto veci.
Chcela som vstupit do II. piliera ale vraj nemozem, lebo som mala prerusene studium. To bolo od 1.9.2003 do 1.9.2004. A v odbobi od 5.9.2004 do 5.6.2006 som bola riadnou studentkou denneho studia na vysokej skole. A v tomto obdobi som nebola platitelom dochodkoveho poistenia ani jeden den.
Je to dovod, ktory mi brani pri vstupe do II. piliera.


A čo si robila v období od 1.9.2003 do 1.9.2004? Nepracovala si niekde, hoci aj na kratší prac. úväzok?

A kto Ti povedal, že nemôžeš vstúpiť? Ak to bola soc. poisťovňa, tak si zisti, kedy Ťa evidovali ako poistenca, resp. kto Ťa nahlásil a kedy (v ktorom období). Ak si predsa len niekedy pracovala, už to nebude možné.

Bol tu prípad, kedy brigádnika nahlásili omylom na SP ako zamestnanca. V tom prípade to bolo tuším možné spätne opraviť a taký poistenec sa mohol zaregistrovať do II. piliera.
zuzanask
03.04.07,09:10
no v tom obdobi som bola nezamestnana a dobrovolne nezamestnana, ale odvody som si neplatila. dnes som bola na socialnej a mi povedali, ze z ich strany to je ok. Spravcovska spolocnost mi neakceptovala zmluvu. No a v roku 2005 som mala podpisanu dohodu s jednou firmou, ale nepracovala som pre nich a tak isto som neplatila ziadne odvody. A dnes mi povedali na socialnej, ze z ich pohladu, mam narok.
Z Alianzu mi prislo vyjadrenie ze som mala prerusene studium, tak nemozem vstupit.