marcus-16
12.04.07,22:33
/na zaciatok, moj prvy prispevok, dufam ze som v dobrej teme, zle sa tu orientuje/

tak rovno k veci..pred mesiacom a pol som zacal robit u McDonald´s v Bratislave..som student vysokej skoly a doteraz som nemal ziadnu serioznu robotu..
podpisal som s nimi "pracovnu zmluvu na skrateny pracovny cas", presnejsie 20-36 hodin tyzdenne, pretoze nemam problem to odpracovat a boli tam vyhodnejsie financne podmienky ako pri brigadinckej zmluve..
..no ale vyskytli sa iste problemy..
1.moze moja mama odoberat dalej pridavky na deti za mna, aj po podpisani takejto zmluvy...bo som sa az vcera dozvedel, ze je tam nejaky zadrej, tak sa bojim, aby sme z toho nemali nejake uradne problemy..???
2.to ze platim odvody(nejaka soc. poistovna, dochodkove poistenie...atd) som si uvedomil az ked mi dosla prva vyplata, nejak som to dovtedy neriesil, ale potom som zistil, ze tym ze mam tuto zmluvu viac ako mesiac, "prepasol" som moznost prihlasit sa do druhehu dochodkoveho pilieru..a ze sa to zmenit uz neda(ako nieco mi o tomm ta ich "uradnicka" vravela hned prvy tyzden, ale nejak som na to zabudol a potom to uz nespominala)..
takze je to nenavratne a cely zivot uz budem len v pilieri prvom??
3.dan..kapitola sama o sebe..ako je to s tou nezdanitelnou polozkou??
ked mi dojde napriklad vyplata 6000 korun mesacne, nedosiahnem tu hranicu minimalnu, vratia mi po danovom priznani buduci rok tu dan co zaplatim??
bo dotycna uradnicka v Mc mi vravela ze ee, to uz tam mam nieco nezdanene(nezdanitelne) tak ja neviem..

troska dlhe ale predsa som to dopisal:) ..dakujem za kazdu odpoved..
azuz
13.04.07,05:35
/na zaciatok, moj prvy prispevok, dufam ze som v dobrej teme, zle sa tu orientuje/

tak rovno k veci..pred mesiacom a pol som zacal robit u McDonald´s v Bratislave..som student vysokej skoly a doteraz som nemal ziadnu serioznu robotu..