pasians
20.04.07,15:57
Potrebujem poradiť ohľadne zrušenia živnosti.

Som študent VŠ, živnosť som založil na dobu neurčitú v júni 2006 ako neplatca DPH. Do SP som teda ešte nič neodviedol, teta pri priehradke mi povedala že mám prísť na budúci rok v júni :). V marci 2007 som riadne zaplatil daň za minulý rok, teraz zakladáme s.r.o., živnosť už nebudem potrebovať a chcem ju zrušiť. Ako živnostník som mal paušálne náklady, nemám žiadne záväzky. Za tento rok som vystavil faktúry, ktoré mi ešte neboli uhradené. Ak bude s.r.o., kde nebudem jediným spoločníkom, založená v čase keď ešte budem živnostníkom, môžem previesť pohľadávky zo živnosti na s.r.o. a potom zrušiť živnosť? Ako je to v prípade, ak zruším živnosť skôr ako založíme s.r.o.? V s.r.o. budem konateľom bez odmeny. Ako to bude s odvodmi do SP a ZP za rok 2006 a s daňou za rok 2007? Hasím, čo ma nepáli?:)

Veľká vďaka za rady
pasians
22.04.07,07:20
halooo? anybody?
Zoltán Kovács
22.04.07,08:18
Potrebujem poradiť ohľadne zrušenia živnosti.