nextone
21.04.07,08:39
som začiatočník v oblasti podnikania.
Rada by som sa informovala, či musím na daňový úrad podávať štvrťročné prehľady. (nie som platca DPH)alebo sa to všetky robí v rámci ročného zúčtovania a tak isto sa to týka mesačných výkazov do ZP?
Aké sú vlastne moje povinnosti voči úradom DÚ + ZP?
ďakujem
Paula
21.04.07,07:08
som začiatočník v oblasti podnikania.
Rada by som sa informovala, či musím na daňový úrad podávať štvrťročné prehľady. (nie som platca DPH)alebo sa to všetky robí v rámci ročného zúčtovania a tak isto sa to týka mesačných výkazov do ZP?
Aké sú vlastne moje povinnosti voči úradom DÚ + ZP?
ďakujem

1/4 - ročné prehľady , týkajúce sa odvodov dane z miezd (a povinnosť ich posielať) , ktoré máš pravdepodobne na mysli, nemajú nič spoločné s DPH, rovnako ani zdravotné poistenie. Takže ak máš zamestnancov, týkajú sa ťa všetky ohlasovacie a oznamovacie a iné povinnosti bez ohľadu na to, či si platiteľom DPH.
nextone
21.04.07,07:39
1/4 - ročné prehľady , týkajúce sa odvodov dane z miezd (a povinnosť ich posielať) , ktoré máš pravdepodobne na mysli, nemajú nič spoločné s DPH, rovnako ani zdravotné poistenie. Takže ak máš zamestnancov, týkajú sa ťa všetky ohlasovacie a oznamovacie a iné povinnosti bez ohľadu na to, či si platiteľom DPH.
Nemám zamestnancov.
Takže asi žiadne výkazy nie sú potrebné. do ZP budem posielať tých 1064,- Skk bankovým prevodom. Žiaden výkaz k tomu netreba?
Paula
21.04.07,07:43
Nie, SZČO sama za seba neposiela mesačný výkaz do ZP.
nextone
21.04.07,07:44
Nie, SZČO sama za seba neposiela mesačný výkaz do ZP.
Takže mám rok pokoj s daňovým úradom?! :o)
Paula
21.04.07,07:46
Takže mám rok pokoj s daňovým úradom?! :o)


V prípade, že sa ti neohlási daň. kontrola ;)
nextone
21.04.07,07:50
V prípade, že sa ti neohlási daň. kontrola ;)
Ak sa ohlási, tak čo to pre mňa bude znamenať?
tinaM
21.04.07,08:23
Pri obdržaní živn.oprávnenia bola povinnosť zaregistrovať sa na DÚ.