kolicok
07.05.07,20:55
Mám taký problém. Menil som na Simsone 51 nový piest a valec po výbruse. Po skompletovaní motora sa motor ani "neozval". Ja som laik do toho a chcel by som sa opýtať Vás, ktorí s tým robili a máte skúsenosti, aby ste mi poradili. Ďakujem.
najag
08.05.07,05:58
Po vymene piestu je potrebne znovu nastavit aj zapalovanie na motore, pretoze rozobratim motora doslo aj k zmene hornej uvrate.Treba postupovat podla navodu a pokynov vyrobcu pre nastavenie. Samozrejme, ak boli dodrzane vsetky ostatne podmienky pri demontazi a montazi. Zaroven je potrebne aj nastavit bohatost zmesi, pretoze doslo k zvyseniu kompresneho pomeru motora a motor potrebuje teraz chudobnejsiu zmes, nez mal predtym, ked boli volnejsie piestne kruzky.Teraz bohata zmes moze zahodit sviecku, takze iskra nepreskoci.Pamatat treba na mazanie, nakolko pojde o zabeh motora.
Braňo
08.05.07,06:20
Dobre prečisti sviečku (aj jemným šmirgľom) a skontroluj aj či hádže iskru.
kolicok
19.05.07,16:41
Po vymene piestu je potrebne znovu nastavit aj zapalovanie na motore, pretoze rozobratim motora doslo aj k zmene hornej uvrate.Treba postupovat podla navodu a pokynov vyrobcu pre nastavenie. Samozrejme, ak boli dodrzane vsetky ostatne podmienky pri demontazi a montazi. Zaroven je potrebne aj nastavit bohatost zmesi, pretoze doslo k zvyseniu kompresneho pomeru motora a motor potrebuje teraz chudobnejsiu zmes, nez mal predtym, ked boli volnejsie piestne kruzky.Teraz bohata zmes moze zahodit sviecku, takze iskra nepreskoci.Pamatat treba na mazanie, nakolko pojde o zabeh motora.

zapaľovanie som nastavil tak, ako má byť, aj bohatosť zmesi, ale stále nič. Zaujímave je to, že keď som nahodil piest motorka mi išla asi 1/2 hodiny dobre a postupom času som nemohol pridať na plny plyn, len do polovice, lebo nad polovicou mi "dusilo" motorku. Potom asi za 15 min som už nemohol ani naštartovať. Je to čudné!!!!
najag
24.05.07,13:20