risko
17.05.07,11:21
Kupelne mesto ma zaujem o kupu nasho domu v blizkosti termalneho kupaliska,ktore prerabaju a chcu nas dom zburat a namiesto domu vybudovat parkovisko pre kupalisko. Je to starsi dom .vlastnici sme 3 surodenci,vsetci suhlasime s predajom akurat kto nam pomoze urcit si cenu predaja tohto domu . Celkovy pozemok aj s domom je 700 m2.Pekne dakujeme.Ako mame postupovat pri predaji aby to bolo vsetko v poriadku?
Zita5
17.05.07,10:08
Nie som odborník v tejto veci , ale ako laik bežný občan ako prvé ,by som dala predmetný dom ohodnotiť mnou prizvaným znalcom a ako ďalšie by som skúmala za aké ceny sa predávajú totožné nehnuteľnosti v danej lokalite .Určite by som nepristúpila na určenie ceny kupujúceho ,ak by bola v môj neprospech .
risko
17.05.07,10:22
to je ok,znalec nam dom ohodnotil ako pouzitelny na byvanie co aj je ,kedze oni ho chcu zburat a pouzit na parkovisko je podla mna potrebne pytat spravnu cenu ako za pozemok .Podla domu kedze je stary je hodnota pod ,to by sme ani tak nepredali.
janka.janka
17.05.07,10:43
to je ok,znalec nam dom ohodnotil ako pouzitelny na byvanie co aj je ,kedze oni ho chcu zburat a pouzit na parkovisko je podla mna potrebne pytat spravnu cenu ako za pozemok .Podla domu kedze je stary je hodnota pod ,to by sme ani tak nepredali.

ja si myslim, ze predavat ides pozemok ale aj s domom, Teba nemusi trapit, ci zaujemca chce dom zburat alebo nie.. teoreticky by si to mohol neskor rozmysliet a prestavat ho na kupelny dom.. na Tvojom mieste by som oslovila aj nejaku serioznu realitku a poradila sa.. ale iste to nepredavajte ako pozemok, to by ste sa zbytocne ukratili
risko
17.05.07,11:06
to je pravda ze chceme to predat ako dom s pozemkom.preto sa pytam co je lepsie ,ale tak isto je pravda kto mi poradi ake ceny su nehnutelnosti v Turčianskych Tepliciach?
janka.janka
17.05.07,12:39