ergo
17.05.07,22:47
asi vam tato otazka bude pripadat velmi hlupa, ale nikdy som neuctovala v PU. avsak kamaratka ma poprosila aby som jej urobila danove priznanie na s.r.o.ktora roky spi a v minulom roku tam mala dva pohyby prijem na bu a vydaj z bu a oba tieto pohyby neboli zdanitelnym nakladom a vydajom firmy. Ja som k danovemu spravila vykazy z Ju. Jej vak doslo z DU ze kedze je s.r.o. tak musi mat suvahu a vykaz ziskov a strat. Ja vsak neviem kam v tychto vykazoch tieto pohyby dat mam z toho proste hokej. Mozte mi prosim pomoct??
Paula
17.05.07,20:56
Nič v zlom, som v šoku .......... takto sa DP nerobia...teda nemali by sa.:) To, že spoločnosť roky spí, ešte neznamená, že okrem pohybu na BÚ neexistujú sumy na iných účtoch. Zverila by som dodatočné DP odborníkovi.
kukučka
17.05.07,21:07
Paula ma pravdu a ja rozmýšľam, z ktorého konca začať. Ak boli pohyby na účte, musíš vedieť, čoho sa týkali a potom budeme pokračovať. Zmenil sa zostatok účtu a potrebuješ protiúčet. A kamarátka ti musí dať výkazy z predchádzajúceho roku. To je majiteľka tej s.r.o. ? :eek:
Asi bude lepšie zájsť za účtovníčkou...
Paula
17.05.07,21:10
Si ma Bety predbehla, kým som sa opravovala :)
kukučka
17.05.07,21:20
však si už nesvietila! ;)
ergo
18.05.07,05:28
suhlasim s vami a priznavam ze som to robila s velmi neprijemnym pocitom, ale bolo v hodine dvanastej bolo mi povedane ze uvedene s.r.o. mala doslova cisto vsade, inac by som to neurobila ani z kamaratstva. Teraz kedze uz som sa do toho zaangazovala potrebujem dat veci do poriadku. A neviem ako na to kedze v PU vobec nie som doma.
JAJA11
18.05.07,05:42
suhlasim s vami a priznavam ze som to robila s velmi neprijemnym pocitom, ale bolo v hodine dvanastej bolo mi povedane ze uvedene s.r.o. mala doslova cisto vsade, inac by som to neurobila ani z kamaratstva. Teraz kedze uz som sa do toho zaangazovala potrebujem dat veci do poriadku. A neviem ako na to kedze v PU vobec nie som doma.