evicka003
30.05.07,15:15
Dobrý deň.
Chcela by som sa informovať:
zamestnávateľ mi ponúka hrubú mzdu 20000,- a neviem koľko to je v čistom.
Som bezdetná,mám II pilier.


Ďakujem.
vikinka
30.05.07,13:18
Mzda netto bude 15 544,-sk
martin42
12.08.07,15:01
Dobrý den, nezakladam novu temu pretoze nadpis by bol priblizne rovanky.
Snazil som sa hladat na tejto stranke ale moj pripad som nanasiel, preto sa pytam:
Som student (SS, 18r) pracujem na dohodu (konkretne: "Dohoda o brigadnickej praci študentov, Podľa §227 zákonníka práce č. 311/2001 Z.z.) , moj hurby hodinovy zarobok je 60sk, dohodu mam napisanu na mesiac, "rozsah dohodnutej práce: podľa potreby". Ešte som sa dozvedel ze ma prihlasovali do socialnej positovne alebo nieco podobne, len som to zapocul. Prirodzene, pracujem osem hodin denne co je za mesiac(4tiznde) 4*5*8*60 =9600sk, hrubeho za predpokladu ze mi bude zarátana pracovná doba v plnej vyske 8 hodin. Niekde som vsak cital ze podla zakona musite mat aspon pol hodninovu prestavku kazdych 6 hodin, v tom pripade by to bolo 4*5*7,5*60=9000. Prosim vas, viete mi nikto s tohto povedať, koľko penazí dostanem? Prípadne ak treba este nejaké informácie podľa mozností doplním.
Zoltán Kovács
12.08.07,15:09
Dobrý den, nezakladam novu temu pretoze nadpis by bol priblizne rovanky.
Snazil som sa hladat na tejto stranke ale moj pripad som nanasiel, preto sa pytam: