Doti75
01.06.07,12:35
viete mi poradiť??? Manžel pracuje ako vodič MKD od 25.10.2004... 24.5.2007 podal žiadosť o rozviezanie prac. pomeru dohodou k 28.5.2007.Firma mu zaslala odpoveď,že nesúhlasia s RPP dohodou, ale iba podľa §67 ZP.Manžel je momentálne doma,no nevie či je v pohotovosti alebo má dovolenku.Firma ho od jeho žiadosti nekontaktovala že ma do práce nastúpiť,no ani nemôže kedže nemá kamion.
No stalo sa ešte aj to ,že 18.5. mal na učet vyplatené diety 1.264 eur a 30.5.mu prišla výplatná páska na ktorej je 1.365 eur.
Má právo zamestnávateľ stiahnuť niečo z diet,bez upovedomenia zamestnanca?
Ako dalej postupovať s výpovedou?Môže teraz žiadať o okamžité skončenie PP z dôvodu nevyplatenia časti mzdy?
A čo s dovolenkou,ktoru ma ešte za min.rok 23dni?

za každú odpoved velmi pekne dakujem
Chobot
01.06.07,11:07
viete mi poradiť??? Manžel pracuje ako vodič MKD od 25.10.2004... 24.5.2007 podal žiadosť o rozviezanie prac. pomeru dohodou k 28.5.2007.Firma mu zaslala odpoveď,že nesúhlasia s RPP dohodou, ale iba podľa §67 ZP.Manžel je momentálne doma,no nevie či je v pohotovosti alebo má dovolenku.Firma ho od jeho žiadosti nekontaktovala že ma do práce nastúpiť,no ani nemôže kedže nemá kamion.
No stalo sa ešte aj to ,že 18.5. mal na učet vyplatené diety 1.264 eur a 30.5.mu prišla výplatná páska na ktorej je 1.365 eur.
Má právo zamestnávateľ stiahnuť niečo z diet,bez upovedomenia zamestnanca?
Ako dalej postupovať s výpovedou?Môže teraz žiadať o okamžité skončenie PP z dôvodu nevyplatenia časti mzdy?
A čo s dovolenkou,ktoru ma ešte za min.rok 23dni?

za každú odpoved velmi pekne dakujem

Príliš nejasne napísané a veľa zmätočných informácií.

1. Prečo je doma, keď PP trvá? Mal by ísť aspoň na pracovisko a opýtať sa, či má pre neho zamestnávateľ prácu. Ak by mal dovolenku, musel by mať podpísaný dovolenkový lístok.
2. Ako je platený? Hodinovo alebo mesačnou mzdou?