icecko
04.02.05,19:43
hello lidi, som študentka, v roku 2004 som zarobila cirka 50 000,- , robila som asi v 6 agentúrach, u jednej som podpísala nejaku nezdanitelnu neviem čo,alebo odpočítateľnú..., proste sa nepamatam, akurat viem, že mi tam nezdanili príjem, ale tam som zarobila len 2000,-(1000,- za jeden mesiac a 1000,- za druhy mesiac), ostatné príjmy som mala normálne zdanené 19 % sadzbou. Teraz ked mi dôjdu všetky potvrdenia o príjme, mám podať daňové priznanie. Ale neviem či sa tam dajú uplatniť nejáke odpočítateľné položky alebo nedajú a ak dajú do ktorej kolonky to strčiť a tak podobne, prosím Vás, ste tu viacerí odborníci, pomôžte mi
za to vopred ďakujem dada
ricij
04.02.05,18:55
No nemám pri sebe daňové priznanie, ale môžem ťa potešiť, že keďže si zarobila menej ako 80.832,- Sk, čo je odpočítateľná položka na daňovníka a rok, tak daň ti vrátia. Vložíš to do kolonky príjmy od všetkých zamestnávateľov, kdesi bude aj kolonka preddavky na daň a niekde je aj odpočítateľná položka na daňovníka.
Alebo vieš čo? Keďže si podpísala toto neviem, však vieš, volá sa to, že vyhlásenie, tak môžeš požiadať toho zamestnávateľa, aby ti to urobil on. Ale pozor, musíš vyplniť špeciálne tlačivo (mal by ti ho dať aj on) do 15.2. v ktorom ho oficiálne požiadaš, dáš mu všetky potvrdenia o príjme. A takto ti dokonca môže dať daň už pri najbližšej výplate. :) ;)
Kači
04.02.05,22:02