panklasik
03.07.07,14:20
môze byt jedna osoba ,zamestnana sucastne v dvoch trvalych pracovnych pomeroch ,môze mi na tuto otazku odpovedat odbornik ,clovek na to fundovany?
panklasik!
Tweety
03.07.07,12:23
Neviem akého fundovananého človeka chceš, ale odpovedať môžem tiež, stačí na túto odpoveď človek zbehlý v zákone. Zamestnaná môže byť, nijaký zákon jej v tom nebráni, tobôž nie ZP. Mimochodom, ZP nepozná pojem trvalý PP.
Monika Kováčová
03.07.07,12:28
Existujú dva druhy pracovných pomerov: hlavný a vedľajší. Tiež nie som fundovaný odborník.
panklasik
03.07.07,12:49
dva pracovne pomery,v tom zmysle,ze v prvom som nedal vypoved,nadalej pracujem,ale sucastne som zamestnany v inej firme a to na hlavny pracovny pomer.Teda dva hlavne prac pomery,je to vôbec legalne.
panklasik!
Gabi03
03.07.07,12:50
dva pracovne pomery,v tom zmysle,ze v prvom som nedal vypoved,nadalej pracujem,ale sucastne som zamestnany v inej firme a to na hlavny pracovny pomer.Teda dva hlavne prac pomery,je to vôbec legalne.
panklasik!

Všetko je legálne, čo nie je zakázané. ;)
Ak si plníš svoje povinnosti v oboch zamestnaniach, nie je dôvod nepracovať v oboch.
Tweety
03.07.07,12:51
Odpoveď už máš, je to v súlade so zákonom.
ajobs
03.07.07,22:05
Existujú dva druhy pracovných pomerov: hlavný a vedľajší. Tiež nie som fundovaný odborník.

Monika, dovoľ mi, aby som nesúhlasil - neexistuje pojem hlavný a vedľajší pracovný pomer, to už v ZP dávno nie je. Existuje iba pracovný pomer na kratší čas. A potom samozrejme dohoda o vykonaní práce a dohoda o brigádnickej práci študenta.
Ak prezident podpíše novelu ZP, potom bude znova existovať aj dohoda o pracovnej činnosti.
martina100
04.07.07,04:16
Ahojte ludia, aj mna by zaujimalo, ako je to s dvoma prac. pomermi. Moze mat clovek v obidvoch dohodnuty prac. cas na 40 hod. tyzdenne? Alebo v suhrne u oboch musi byt max. tych 40 hod.?
ZuzanaP
04.07.07,04:23
Ak to bude fyzicky stíhať, môže mať v oboch 40 hod. týždenne.
martina100
04.07.07,04:57