ceruzka-sk
07.07.07,09:15
Dobrý deň, chcela by som sa opýtať nejakého odborníka, ktorý sa v tom vyzná, lebo ja nie. Kúpila som si USB kľúč veľkosti 2GB, preniesla som si naňho jeden účtivnícky program, ktorý zabral 18,5MB a už tam neviem nič iné dať. Vypisuje mi, že disk je plný, napriek tomu, že by mala mať 2 giga. Je to možné? Je chyba v USB kľúči, alebo niekde inde? Mám ho reklamovať? Nechápem to.
ekopo
07.07.07,07:24
Nie som odborník, ale chyba bude niekde inde. Skús z klúča dáta vymazať a nahrať tam niečo iné , väčšie. Potom uvidíš čo ďalej.
duficek
07.07.07,08:04
co znamena preniesla som si nanho uctovny program?
nakopirovala si tam instalacny subor toho programu, alebo jeho zalohu, alebo nebodaj cely adresar, kde je program nainstalovany ? (C:/Program Files/Uctovny program) ?
Nie je nahodou tych 18,5 MB uz iba volne miesto na kluci po "preneseni" programu?

inak kluc je vhodne pred prvym pouzitim naformatovat, stalo sa?
Darina1234
07.07.07,08:52
Skus z kluca data vymazat a zistit vo vymenitelnom disku vo vlastnostiach velkost disku, malo by tam byt 2 GB
duficek
07.07.07,08:57
velkost disku zisti aj bez vymazanie dat a 2GB tam vidiet urcite nebude, bude to o nieco menej aj na prazdnom disku.
KEJKA
07.07.07,09:27
mne sa stalo podobne - ak som na USB mala súbory typu .exe, tak sa akoby USB zahltil, pokazil - nepomohol ani odborník, kluč som vyhodila.
Zásadne používa kluč len na archiváciu, prenos dát.
Newww
07.07.07,13:19
Pripoj USB key, chod na tento pocitac- pravym tlacitkom mysky klikni na usb kluc a vyber formatovat. VSETKY DATA SA TI STRATIA ALE MALO BY TO POMOCT.
Kuzelnicka
09.07.07,06:44
USB je disk ako kazdy iny teda by som ho pouzivala len na archivaciu, pripadne ked uz mas uctovny program tam tak si rob archivaciu aj niekde inde...
uctovne data ked strastis....uff....
Chobot
09.07.07,07:59
mne sa stalo podobne - ak som na USB mala súbory typu .exe, tak sa akoby USB zahltil, pokazil - nepomohol ani odborník, kluč som vyhodila.