patriciavlnkova
09.07.07,13:03
Dobrý deň,

potrebovala by som poradiť so založením živnosti. Pracujem ako účtovníčka v zahraničnej firme a popri zamestnaní by som si chcela založiť živnosť a pracovať ako účtovníčka aj externe.
Snažila som sa nájsť odpovede na tieto otázky, ale zatiaľ sa mi to nepodarilo, tak možno tu.

Aký typ ohlasovacej živnosti si musím založiť?
Je dôležité vzdelanie alebo dlžka praxe?

Ďakujem za odpoveď
ZuzanaP
09.07.07,11:11
Melnick
09.07.07,11:16
Stačí ísť na ŽÚ a vybaviť si ohlasovaciu živnosť - vedenie účtovníctva. Na moje veľké prekvapenie - nepotrebuješ nič. Keď som sa oháňala vysvedčeniami a osvedčeniami, bolo mi taktne povedané,že : "túto činnosť môže robiť aj osoba so základným vzdelaním,pretože dnes sú už také vynikajúce programy na vedenie účtovníctva ,že nepotrebujete ani vzdelanie. "

Ja samozrejme s touto teóriou hlboko nesúhlasím.
ZuzanaP
09.07.07,11:34
Stačí ísť na ŽÚ a vybaviť si ohlasovaciu živnosť - vedenie účtovníctva. Na moje veľké prekvapenie - nepotrebuješ nič. Keď som sa oháňala vysvedčeniami a osvedčeniami, bolo mi taktne povedané,že : "túto činnosť môže robiť aj osoba so základným vzdelaním,pretože dnes sú už také vynikajúce programy na vedenie účtovníctva ,že nepotrebujete ani vzdelanie. "

Ja samozrejme s touto teóriou hlboko nesúhlasím.

:eek: ach jaj
evina
09.07.07,11:59
Stačí ísť na ŽÚ a vybaviť si ohlasovaciu živnosť - vedenie účtovníctva. Na moje veľké prekvapenie - nepotrebuješ nič. Keď som sa oháňala vysvedčeniami a osvedčeniami, bolo mi taktne povedané,že : "túto činnosť môže robiť aj osoba so základným vzdelaním,pretože dnes sú už také vynikajúce programy na vedenie účtovníctva ,že nepotrebujete ani vzdelanie. "

Ja samozrejme s touto teóriou hlboko nesúhlasím.

Takéto niečo môže povedať práve ten človek bez základného vzdelania...Ak by dokončil aspoň to základné asi ani nemôže takúto blbosť vytvoriť...
Johanka
09.07.07,12:56