Marčella
24.07.07,18:52
Prosím o pomoc,v danej problematike som ešte začiatočník.
V obci máme neplatičov na dani za nehnutel.a na poplatkoch za komunálny odpad za roky 2003-2007. Zaslala som za staré roky 2x výzvy, na ktoré mi zvačša neplatiči nereagovali. Teraz by malo začať exekučné konanie. Ak by mal niekto vzor "rozhodnutie o začatí exekučného konania" , "exekučná výzva" a "výkaz o daňových nedoplatkoch", bola by som veľmi povďačná.
Marcela:)
Besan
21.08.07,08:58
Vymáhanie nedoplatkov je veľmi zložité, možno Ti tieto vzory pomôžu.
Marčella
11.09.07,14:38
Besan, ďakujem.
Je pravda, že vymáhanie nedoplatkov je zložité. Neplatičom, čo pracujú som zaslala ex. na mzdu, teraz zisťujem u niektorých SZČO čísla účtov, ale čo
s ostatnými? Nedoplatky sú u niektorých aj 5000,- - 6000,-. Niekde menej. Ako postupovať pri vymáhaní nedoplatku exekútorom - bude treba siahnúť na majetok. Máte v tom skúsenosť? Koľko by nás vyšiel exekútor?
M.D.
20.01.08,16:09
Skusenosti s tymto este nemam, ale §28 ods.1 zák.č.511/1992 Zb. o správe daní a poplatkov hovodí, že výdavky danoveho konania hradí správca, s výnimkou exekučných nákladov, a nákladov ktoré vznikli danovému subjektu.
Takze výdavky na exekútora budú lámať hlavu daňovému dlžníkovi, a nie správcovi dane.
M.D.
cathy224
22.09.08,06:02
Dobrý deň. Ja by som sa Vás len chcela opýtať ohľadom neplatičov daní za daň z nehnuteľnosti a komunálny odpad. Keď som už poslala dve výzvy, môžem to postúpiť na exekučné konania? Za odpoveď veľmi pekne ďakujem.
cathy224
28.10.08,09:06