Drahusqo
07.08.07,09:40
Zdravim. Uz par mesiacov sa trapim s tym, ze moje PC sa samovolne kedykolvek restartne. Pracujem ako 3d grafik, v podstate od rana do vecera a brzdi to moju pracu. PC sa restartuje denne niekedy aj 15 krat, niekedy len raz.Restart prebieha asi tym sposobom, ze ak pocuvam nejaku hudbu na pozadi hudba sa na sekundu zasekne a pc sa restartuje. Napadlo ma, ze by to mohlo byt v grafickej karte, ale zial tu nemam inu, aby som to odskusal. Prehnal som to cez ad-ware, cez noda samozrejme tiez, ale pri scanovani poslednej zo styroch particii sa pc, ako inac, restartlo. Systemom to ale prebehlo a nic nenaslo a pochybujem, ze virus by lietal niekde po E disku. Sledoval som teploty pomocou SpeedFan a zistil som, ze jeden z diskov sa sem-tam prehrieva. Pocitac som ulozil na inu poziciu a teploty su ok. Popripade ak stupaju, pustam ventilator pristaveny pri PC a nstaveny aby smeroval priamo do bedne. Takze dalsia moznost odpadava. Fakt si s tym uz neviem rady, prosim o radu. PC nebolo taktovane, aspon o tom neviem :)
Chobot
07.08.07,07:42