monenko
28.08.07,08:07
Ahojte všetci,

študujem externe UK FM v BA na detašovanom pracovisku v Prešove. Teraz sa vyskytol problém, že jednu pracovníčku čo bola v Prešove najskôr vyhodili a hľadali za ňu náhradníčku. Vyzeralo to tak, že našli. My ako študenti sme s tou novou komunikovali cez maily, telefonicky..ešte v júli nám vravela, že nám pošle maily, v ktorých bude oznámené kedy je zápis do ďalšieho ročníka. Včera sme prišli na to, že na stránke už nie je žiadny kontakt na Prešov a chýba tam aj "tá nová"..je koniec augusta a my nevieme o našej škole nič a indexi máme v Bratislave už od decembra. Do 15. septembra by sme mali zaplatiť šek, no každý sa bojí a vládne chaos a panika, či nás neklamú a či sa vlastne otvára naša škola..najjednoduchšie by bolo zavolať do BA ale tam nikto nedvíha (aspoň čo som vždy volala ja). Čo v prípade, že nám do toho 15. septembra nepríde šek, ktorý podľa zmluvy, ktorú sme podpísali musíme zaplatiť do onoho dátumu!?
monenko
28.08.07,06:45
To naozaj mi nevie nikto poradit?
Kathryn
28.08.07,07:13
Skús telefonovať do školy v Bratislave, tam by ti mali dať informácie či sa aj v tomto školskom roku otvára štúdiu na detašovanom pracovisku. Dovolať si sa nemohla pravdepodobne kvôli dovolenkám. Skúšaj ďalej a držím palce.
monenko
28.08.07,07:21
Skús telefonovať do školy v Bratislave, tam by ti mali dať informácie či sa aj v tomto školskom roku otvára štúdiu na detašovanom pracovisku. Dovolať si sa nemohla pravdepodobne kvôli dovolenkám. Skúšaj ďalej a držím palce.

viem už to že prvý ročník sa neotvára ale tak my, čo ideme ďalej tak nemôžu nám len tak zrušiť, druhý, tretí, štvrtý či piati ročník, nie??
Kathryn
28.08.07,10:24