martulienka67
02.09.07,12:19
Prosím o pomoc. Som v hačkovaní začiatočník a zatial zvládam len filetové háčkovanie. Mám veľký problém nájsť nejaké vzory na takéto hačkovanie. Pozná niekto nejakú stránku na internete, prípadne vie poradiť nejaké časopisy, kde by som ich mohla zohnať? Existujú časopisy na hačkovanie, ale dám za ne aj 80,-sk a je tam pre mna jeden vzor a dakedy ani to nie. Vopred dakujem.:mee:
Zoltán Kovács
02.09.07,10:20
martulienka67
02.09.07,10:26
Ďakujem!!!
LubicaN
02.09.07,14:01
Prosím o pomoc. Som v hačkovaní začiatočník a zatial zvládam len filetové háčkovanie. Mám veľký problém nájsť nejaké vzory na takéto hačkovanie. Pozná niekto nejakú stránku na internete, prípadne vie poradiť nejaké časopisy, kde by som ich mohla zohnať? Existujú časopisy na hačkovanie, ale dám za ne aj 80,-sk a je tam pre mna jeden vzor a dakedy ani to nie. Vopred dakujem.:mee:


:eek: kde na to berieš čas? Ja som za slobodna štrikovala, vyšívala, háčkovala... Háčik som naposledy držala v ruke keď som čakala staršiu dcérku a háčkovala som jej čiapočku (teraz ide do predškolskej)...a ihlice...noo, ponožky čo som voľakedy zvládala pár za jeden večerný film mi teraz pri desiatich riadkoch za pol roka trvajú...povedzme že hoooodne dlho (chudáčik manžel poslušne čaká...bo on to na doma miesto papúč nosí...). Ja som voľakedy čerpala z Dorky, detské veci tuším z Katarínky. Ale to sú také časopisy kde je "pestrá zmes" - z každého rožku trošku. Ja by som asi išla do nejakého supermarketu a časopis si pred kúpou najprv prelistovala - veľakrát sa mi stalo, že ten istý svetrík som videla obmesiac v niekoľkých časopisoch. V kauflande majú určite viac druhov takto zameraných časopisov, tak treba deti a muža nechať doma a ísť sama, nech nikto nedupká za chrbtom že koľko toho ešte chceš pozerať... a ešte niekedy bývajú špeciálne vydania časopisov zameraných na konkrétnu techniku takže odporúčam listovať a listovať...a určite nájdeš čo Ti bude vyhovovať.

*Ľubica
kukučka
02.09.07,14:17