chp
09.09.07,19:44
ahoj, rad by som zacal podnikat na internete ide o predaj napr. filmov za peniaze, zaujemcovia budu platit cez PayPal a teda mi pridu peniaze priamo na ucet. som student vysokej skoly a nechcem byt zivnostnik. da sa to nejako vyriesit ze by som to, co mi pride zdanil 19% plus nejake poplatky a zvysok si nechal ako zisk? existuje nieco take u nas? chcem ostat dennym studentom VS, kludne by som platil aj 70% dane, len aby som nemusel menit svoj "statut". ak niekto o takej moznosti vie, dakujem za radu



ps: ak mi budu chodit peniaze na ucet a budem ako fyzicka osoba, moznu na mna prist danovaci ze prijimam peniaze a niesom podnikatel/zivnostnik? to ako banka ma "bonzne" alebo ako to funguje? dakujem
ekopo
09.09.07,17:49
Najsôr si treba ujasniť: predaj filmov? Autorské práva...atď , všetko je vysporiadané?
Zoltán Kovács
09.09.07,17:50
ahoj, rad by som zacal podnikat na internete ide o predaj napr. filmov za peniaze, zaujemcovia budu platit cez PayPal a teda mi pridu peniaze priamo na ucet. som student vysokej skoly a nechcem byt zivnostnik. da sa to nejako vyriesit ze by som to, co mi pride zdanil 19% plus nejake poplatky a zvysok si nechal ako zisk? existuje nieco take u nas? chcem ostat dennym studentom VS, kludne by som platil aj 70% dane, len aby som nemusel menit svoj "statut". ak niekto o takej moznosti vie, dakujem za radu



ps: ak mi budu chodit peniaze na ucet a budem ako fyzicka osoba, moznu na mna prist danovaci ze prijimam peniaze a niesom podnikatel/zivnostnik? to ako banka ma "bonzne" alebo ako to funguje? dakujem

Aj popri dennom štúdiu môžeš podnikať. Ak budeš to robiť bez oprávnenia,tak sa to považuje za neoprávnené podnikanie.
xBORISx
09.09.07,22:41
Ak si si to predstavoval tak ze ako studentik si na nete postahujes filmy a budes ich predavat tak na to rovno zabudni...alebo si priprav poriadne peniaze v pripade zalob ak nemas vysporiadane uz spomenute aut prava.
chp
10.09.07,07:17
NIEEEE NIEE NIEE :)