Imanus
13.09.07,07:48
Poradi mi niekto, kde ma Oberon slabe miesta? Som predajca inej firmy a este nemam dost predajnych argumentov proti tomuto softu :cool:

Ak niekoho irituje, ze som taky smely tak sorac:---
Kuzelnicka
13.09.07,10:00
Chvala bohu ze Oberon nema takych predajcov ako si ty...
danushka
20.09.07,19:35
Ja doporučujem Imanusovi zainvestovať do OBERONU, nech si vychytá mušky sám...
Som totálny antitalent na techniku... a OBERON som si zamilovala, pretože je neskutočne ľahko ovládateľný a bežný smrteľník nemá problém pochopiť ho, a tá fantastická cena...no kto by si už sťažoval na OBERON. Ak je problém v Oberone, tak si tam zavolám a už nie je problém, hneď poradia. Je jednička.

mimotemy ak som porušila etiketu porady, hlboko sa ospravedlňujem, ale poriadne iritujúca otázka to bola...
wierdo
20.09.07,19:39
Poradi mi niekto, kde ma Oberon slabe miesta? Som predajca inej firmy a este nemam dost predajnych argumentov proti tomuto softu :cool:

Ak niekoho irituje, ze som taky smely tak sorac:---

A čo keby si sa sústredil na výhody vášho softu? Pokiaľ nejaké su.
Paula
20.09.07,19:43
Poradi mi niekto, kde ma Oberon slabe miesta? Som predajca inej firmy a este nemam dost predajnych argumentov proti tomuto softu :cool:

Ak niekoho irituje, ze som taky smely tak sorac:---


sorac Ťa neospravedlní, podľa mňa si sa znemožnil pred drvivou väčšinou členov Porady.:(
Orsz
20.09.07,19:45
Poradi mi niekto, kde ma Oberon slabe miesta? Som predajca inej firmy a este nemam dost predajnych argumentov proti tomuto softu :cool:

Ak niekoho irituje, ze som taky smely tak sorac:---

"pochvál sa" aky soft tak propaguješ?
Dáša_
20.09.07,20:29
kukučka
20.09.07,20:53
Ja doporučujem Imanusovi zainvestovať do OBERONU, nech si vychytá mušky sám...