zuso
22.02.05,08:18
Prosím poraďte mi niekto, som totálny laik, a neviem čo s týmto:

SZČO-ktorá pracuje pre istú firmu obdržala potvrdenie o nepeňažných plneniach, ktéré jej boli touto firmou poskytnuté v r. 2004.
1. poplatok za skúšku 1000,-
2. poplatok za licenciu 3000,-
3. vecné dary- TV 7854,-
DVD 3391,50
Tieto čiastky podliehajú zdaneniu v rámci SZČO.

Teraz neviem čo s tým mám robiť, to mám doúčtovať cez ID? Inak som dojatá, ja jej snažím znižovať ZD všetkými možnými spôsobmi, a toto jej ho zase zvýši?
Prosím odpoviete mi niekto?:confused:
Nike
22.02.05,07:37
Tiež mám taký zázrak tento rok, zatiaľ som to dala ID do príjmu, ale ešte si to preverím či to je správne.
zuso
22.02.05,08:26
No a keď to dám do príjmu cez ID, konkrétne tú licenciu a súšku, tak to možem dať potam aj do výdaju cez ID - prevádzková réžia? Lebo jej to súvisí s podnikaním.
A čo sa týka tých vecných darov to fakt neviem či to mám zaúčtovať, alebo ako? Ale to by nemal byť príjem OZD?
Ja fakt neviem, už mi tu vlasy stoja, ale nielen z toho.
Nike
22.02.05,08:32
No a keď to dám do príjmu cez ID, konkrétne tú licenciu a súšku, tak to možem dať potam aj do výdaju cez ID - prevádzková réžia? Lebo jej to súvisí s podnikaním.
A čo sa týka tých vecných darov to fakt neviem či to mám zaúčtovať, alebo ako? Ale to by nemal byť príjem OZD?
Ja fakt neviem, už mi tu vlasy stoja, ale nielen z toho.
K prvej časti - ako to myslíš do výdavkov, na základe čoho, veď máš doklad len o tom, že bolo niečo poskytnuté a funancie vynaložil niekto iný.
Tú druhú časť neviem spamäti, musela by som hľadať.
zuso
22.02.05,09:44
K prvej časti - ako to myslíš do výdavkov, na základe čoho, veď máš doklad len o tom, že bolo niečo poskytnuté a funancie vynaložil niekto iný.
Tú druhú časť neviem spamäti, musela by som hľadať.
Teraz som volala jednej poradkyni, a tá mi povedala, že sa mi to v tých prvých dvoch prídadoch premietne aj do výdavkov. Tak som to pochopila tak, že dám ID-výdaj-prev. réžia. :confused: