Gabhus
23.09.07,05:41
Ahoj Poraďáci, poradí mi niekto: V PÚ som úplný začiatočník, ako má vyzerať účtovný rozvrh novej s. r. o.? Myslím tým formálnu stránku skrátka čo tam má byť uvedené - či je nejaký predpis, ktorý to určuje. Prípadne ak by mal niekto vzor ..... Nejde mi o obsah, to viem, ale o formu. Vopred ďakujem.
Danila
23.09.07,08:03
Ak poznáš rámcovú účtovú osnovu, nebudeš mať problém s účtovým rozvrhom, v ktorom si na začiatku účtovného obdobia zadefinuješ všetky syntetické účty vybrané z tejto rámcovej účtovej osnovy. A samozrejme všetky analytické a podsúvahové účty, na ktorých budeš účtovať. Dôležity je obsah, nie forma. Takže, akú zvolíš, taká bude.:)
liba2
23.09.07,08:12
Každý účtovný program obsahuje účtový rozvrh. Teda ak účtuješ v programe a potrebuješ mať účtový rozvrh v písomnej podobe, tak si ho jednoducho z programu vytlačíš.
Gabhus
23.09.07,13:27
Vďaka.
KEJKA
30.09.07,11:47
ahoj poraďáci, čo si myslíte o vytváraní analytických účtov s rôznou dĺžkou? teda dvojmiestna analytika, v rámci toho troj- štvor i 5-miestna.
Neodporúčam, ale nepoznám predpis, ktorý by určoval, že účty musia mať rovnakú dĺžku (teda 3+4Au, alebo 3+6au). kde č. 3 - to je syntetika
a za pluskom je počet miest pre analytický účet, pričom sa každý účet doplní nulami na zvolenú dlžku.
Je to praktické, veľa softvérov to takto má aj nastavené, žiaľ, viaceré nové programy nie.
KEJKA
30.09.07,21:17
ahoj poraďáci, čo si myslíte o vytváraní analytických účtov s rôznou dĺžkou? teda dvojmiestna analytika, v rámci toho troj- štvor i 5-miestna.
Neodporúčam, ale nepoznám predpis, ktorý by určoval, že účty musia mať rovnakú dĺžku (teda 3+4Au, alebo 3+6au). kde č. 3 - to je syntetika
a za pluskom je počet miest pre analytický účet, pričom sa každý účet doplní nulami na zvolenú dlžku.
Je to praktické, veľa softvérov to takto má aj nastavené, žiaľ, viaceré nové programy nie.
posúvam.... .
veronikasad
01.10.07,05:45