chemicka
28.09.07,18:41
Ahojte, poraďáci!
Viem, ze táto téma sa zaoberá stavbami, ale vidím, ze je tu vela odborníkov na pozemky, preto kladiem svoju otázku:
Máme v rodine problémy s vyplatením podielu z lesov, ktoré obhospodarujú štátne lesy, bez nájomnej zmluvy. Túto zmluvu uz roky odmietajú s nami uzavriet, nakolko nie vsetci vlastníci maju vysporiadané dedicské konanie. Maju nato pravo? Roky v lesoch tazia a my nemáme z toho ziaden osoh. Chceli by sme aspon tí, ktorí máme toto dedicske konanie vporiadku uzavriet nájomnú zmluvu a ziadat financné vyrovnanie, poradte mi prosím ako nato! Velmi pekne dakujem.
Zita5
28.09.07,16:45
Ja nie som odborník na túto danú otázku , ale viem že vybaviť také niečo tiež nie je jednoduché .Práve preto by som vyhľadala pomoc právnika , ktorý má s danou záležitosťou skúsenosť .To je môj názor .Odporúčam právnika .
chemicka
28.09.07,17:00
Ano, ja som bola uz za pravnikom, ale len tak v letku...
odporucil mi, ze kludne mozem ziadat financne vysporiadanie, aj ked nie vsetci spoluvlastnici maju dokumenty vporiadku. Ja sa ale chcem utvrdit, pretoze uz nas 2krat odbili, ze nie je mozne nic v tejto veci konat.
chemicka
08.10.07,15:05
Slava, dnes som bola na Lesnej sprave a velmi milo sa ku mne spravali a vsetko mi vysvetlili, v mojej veci da sa konat a konecne budu majetky vysporiadane.
:)
yoyka
09.10.07,09:44
Ak máte tých lesov väčšiu rozlohu v s kvalitnými drevinami, prečo si to od Lesov neprevezmete? Treba nájsť nejakého šikovného horára (možno máte nejakého aj v rodine:)) a dajú sa na tom získať celkom pekné peniažky
chemicka
16.08.09,11:33
no, uz tir lesy mame vo vlastnictve a tesime sa, ze kolko prace budeme mat s nimi:-))
sarasara
16.08.09,14:13
Ak máte tých lesov väčšiu rozlohu v s kvalitnými drevinami, prečo si to od Lesov neprevezmete? Treba nájsť nejakého šikovného horára (možno máte nejakého aj v rodine:)) a dajú sa na tom získať celkom pekné peniažky