xmatisova
03.10.07,14:25
Zdravím Vás poraďáci,
chcela by som sa opýtať, ako je to s dátumami na prehľade. Z Olympu ťahá termín výplaty, čo máme posledný deň v mesiaci, či je to OK, konkrétne za 07 - 31.8., za 08 - 28.9. a za 09 - 31.10. Mzdy som reálne vyplácala skôr. Je to postihnuteľná chyba ak by to takto ostalo? A čo sa týka zrážkovej dane bola za mesiac 08/2007 zrazená v 09/2007, tiež mi dáva dátum 28.9.. Je OK ak ju odvediem až teraz v októbri?

Veľmi veľmi pekne vopred ďakujem za všetky odpovede. Som začiatočník a skoro vôbec tomu nerozumiem.

Ďakujem
xmatisova
03.10.07,12:38
Naozaj mi neviete niekto poradiť?
Lenka R
03.10.07,13:16
Pozri si §35 odst.6 zákon o dani z príjmov - zamestnávateľ odvedie preddavky najneskôr do 5 dní po dni výplaty ...
Dátumy na prehľadoch by mali byť tiež dátum kedy bola výplata pripísaná zamestnancovi na účet.
Jedine ak by ste mali výplaty v hotovosti by som dala na výdavkový doklad dátum posl. deň v mesiaci.
Aňuška
03.10.07,13:50
Zdravím Vás poraďáci,
chcela by som sa opýtať, ako je to s dátumami na prehľade. Z Olympu ťahá termín výplaty, čo máme posledný deň v mesiaci, či je to OK, konkrétne za 07 - 31.8., za 08 - 28.9. a za 09 - 31.10. Mzdy som reálne vyplácala skôr. Je to postihnuteľná chyba ak by to takto ostalo? A čo sa týka zrážkovej dane bola za mesiac 08/2007 zrazená v 09/2007, tiež mi dáva dátum 28.9.. Je OK ak ju odvediem až teraz v októbri?

Veľmi veľmi pekne vopred ďakujem za všetky odpovede. Som začiatočník a skoro vôbec tomu nerozumiem.

Ďakujem

Ak chceš, aby Ti ťahalo do prehľadu skutočný deň, kedy si vyplácala,
tak oprav dátum cez voľbu :
Organizácia
Podnik
Deň určený na výplatu miezd
a to tak, že si to opravíš v každom mesiaci štvrťroka.
danushka
03.10.07,21:34
Zdravím Vás poraďáci,