zuzanelka
04.10.07,10:24
Dobry den! Prosim o radu. Chcem podat staznost. Pri zakupeni sluzbi internet v T-mobile, ma neinformovali o vsetkych poplatkach ktore budem musiet platit. Namiesto 800 sk co som mala platit my prisla faktura na 1200sk. Urcite existuje nejaky paragraf na ktory by som sa odvolala. Pretoze zamlcali pre mna-zakaznika dolezite informacie. Ide my o princip ale aj o peniaze. Odstupenie od zmluvy by ma stalo 10 000sk. Kedze to je zmluva z viazanostou na 24mesiacov. Takymto, podla môjho nazoru - podvodnym-spôsobom ziskavaju zakaznikov a doslova zdieraju o peniaze. Prosim Vas poradte my. Dakujem.
d3 !Ur3
04.10.07,08:32
Otázne je, či vieš hodnoverne preukázať, že si nebola informovaná o konečnej cene /rozumej 1 200,- Sk/.

M I E R
JarkaL
04.10.07,08:41
Presne tak, určite si s nimi podpísala nejakú zmluvu, kde to je uvedené (hoci aj tými najmenšími písmenkami - tie je každý z nás lenivý čítať a potom sa podpisujú predtlačené štandardné zmluvy bez prečítania).
zuzanelka
04.10.07,16:57
V zmluve nie je uvedena cena, odvolavaju sa len na spustu roznych paragrafov.
Zoltán Kovács
04.10.07,17:09
Dobry den! Prosim o radu. Chcem podat staznost. Pri zakupeni sluzbi internet v T-mobile, ma neinformovali o vsetkych poplatkach ktore budem musiet platit. Namiesto 800 sk co som mala platit my prisla faktura na 1200sk. Urcite existuje nejaky paragraf na ktory by som sa odvolala. Pretoze zamlcali pre mna-zakaznika dolezite informacie. Ide my o princip ale aj o peniaze. Odstupenie od zmluvy by ma stalo 10 000sk. Kedze to je zmluva z viazanostou na 24mesiacov. Takymto, podla môjho nazoru - podvodnym-spôsobom ziskavaju zakaznikov a doslova zdieraju o peniaze. Prosim Vas poradte my. Dakujem.

Myslím si, že máš smolu. lebo vo všeobecných podmienkach majú nasledovné. A podpisom zmluvy si s nimi súhlasila.
Článok IV. Cena ,platobné podmienky a tarifovanie.
1. Ak nie je cena za poskytnuté alebo požadované verejné telekomunikačné služby dojednanáá v Zmluve o pripojení, platí, že sa na ňu vzťahuje Tarifa ST.

A verím tomu, že pri sťažnosti určite vytiahnú tie tarify, kde bude tá cena čo ti fakturovali.

Tie všeobecné podmienky mám trošku preštudované, lebo som teraz riešil reklamáciu v ST. Totiž odmietli prekládku linky, na ktorú som mal viazanosť 24 mesiacov (čo malo končiť 04/2008), a ja nie som ochotný platiť za to čo nevyužívam. Prekládku odmietli z ddôvodu nerentabilnosti, ale z technického hľadiska bola možná. A práve preto som uspel s reklamáciou. Uznali, že zmluvu porušujú oni s tým, že nepreložia linku, a prreto radšej ukončili zmluvu a aj nejaké peniaze za 2 mesiace vrátia.
gabooz
05.10.07,05:42
Pozri sa ci v zmluve mas tych 10,000 ako odstupne alebo ako zmluvnu pokutu. Ak je to uvedene ako zmluvna pokuta pre pripad odstupenia od zmluvu, tak toto ustanovenie je protizakonne a tym absolutne neplatnym podla § 39 OZ. Zmluvnou pokutou nemozno postihovat pravo. V tomto pripade pravo na odstupenie od zmluvy. Pekny den prajem
Braňo
05.10.07,05:48
Pozri sa ci v zmluve mas tych 10,000 ako odstupne alebo ako zmluvnu pokutu. Ak je to uvedene ako zmluvna pokuta pre pripad odstupenia od zmluvu, tak toto ustanovenie je protizakonne a tym absolutne neplatnym podla § 39 OZ. Zmluvnou pokutou nemozno postihovat pravo. V tomto pripade pravo na odstupenie od zmluvy. Pekny den prajem


Nie nie je. Zákazník sa zaväzuje používať službu 24 mesiacov a v prípade, že chce zmluvný vzťah ukončiť skôr, platí pokutu 10.000,-SKK. Protizákonné to nie je. Treba rozdeľovať - práva a povinnosti. Právo odstúpiť máš, ale súhlasiš v zmluve (obojstrannej) so zmluvnou pokutou.
Elena Navrátilová
05.10.07,05:51
Nie je tých Sk 400,- aktivácia? 800,- korún malo byť za čo? Informovali Ťa čo všetko bude v cene Sk 800,-?
gabooz
05.10.07,08:48
Nie nie je. Zákazník sa zaväzuje používať službu 24 mesiacov a v prípade, že chce zmluvný vzťah ukončiť skôr, platí pokutu 10.000,-SKK. Protizákonné to nie je. Treba rozdeľovať - práva a povinnosti. Právo odstúpiť máš, ale súhlasiš v zmluve (obojstrannej) so zmluvnou pokutou.

Nesuhlasim. strany si nemozu dohodnut zmluvnu pokutu pre pripad odstupenia od zmluvy. Mozu si dohodnut ODSTUPNE, nie zmluvnu pokutu. Vid komentare k OBZ - zmluvna pokuta, Oveckova, Patakyova a komentar k ObcZ. Fekete. Je k tomu tusim ajjudikatura, len ju neviem najst :o)
Braňo
05.10.07,08:59
Nesuhlasim. strany si nemozu dohodnut zmluvnu pokutu pre pripad odstupenia od zmluvy. Mozu si dohodnut ODSTUPNE, nie zmluvnu pokutu. Vid komentare k OBZ - zmluvna pokuta, Oveckova, Patakyova a komentar k ObcZ. Fekete. Je k tomu tusim ajjudikatura, len ju neviem najst :o)

To už je iba slovná hračka.Podstatný je význam.
Libusa
05.10.07,09:40
Ja som mala nepríjemnú skúsenosť so Slovak Telekomom. Chcela som dať zaviesť internet a pracovníci ich zmluvného partnera ma nesprávne, klamlivo informovali o službe konkrétne o dátovom obmedzení internetu.Zistila som to po podpísaní zmluvy , pred zavedením služby. Podala som sťažnosť v zmysle Občianskeho zákonníka § 49a. Po preverení mi prišla odpoveď, že môžem túto zmluvu pokladať za neplatnú. Pracovníčka , ktorá sťažnosť prijala vravela, že
to nie je prvý prípad. Asi som mala šťastie.
d3 !Ur3
05.10.07,11:40
Nesuhlasim. strany si nemozu dohodnut zmluvnu pokutu pre pripad odstupenia od zmluvy. Mozu si dohodnut ODSTUPNE, nie zmluvnu pokutu. Vid komentare k OBZ - zmluvna pokuta, Oveckova, Patakyova a komentar k ObcZ. Fekete. Je k tomu tusim ajjudikatura, len ju neviem najst :o)


gabooz chcel povedať, že odstúpenie od zmluvy stranou nemožno postihovať zmluvnou pokutotu, pretože odstúpenie je výkon práva a nie porušenie povinnosti. Podľa § 544 Občianskeho zákonníka v platnom znení totiž strany môžu dojednať zmluvnú pokutu len pre prípad porušenie zmluvnej povinnosti.

M I E R
Xaveq
05.10.07,12:19
Môžem sa spýtať, aké ďalšie poplatky ti účtovali? tiež mám internet z T-mobile...
Danila
05.10.07,12:38
Dobry den! Prosim o radu. Chcem podat staznost. Pri zakupeni sluzbi internet v T-mobile, ma neinformovali o vsetkych poplatkach ktore budem musiet platit. Namiesto 800 sk co som mala platit my prisla faktura na 1200sk. Urcite existuje nejaky paragraf na ktory by som sa odvolala. Pretoze zamlcali pre mna-zakaznika dolezite informacie. Ide my o princip ale aj o peniaze. Odstupenie od zmluvy by ma stalo 10 000sk. Kedze to je zmluva z viazanostou na 24mesiacov. Takymto, podla môjho nazoru - podvodnym-spôsobom ziskavaju zakaznikov a doslova zdieraju o peniaze. Prosim Vas poradte my. Dakujem.A ak náhodou nevieš, keď Ti bude zmluva končiť, tak za ukončenie zmluvy budú chcieť 580.- Sk, alebo budeš ešte mesiac vo výpovednej lehote, ak chceš prejsť na easy s tým istým číslom tak 1000.- bez DPH, a nebudem radšej pokračovať ani sa pýtať, ako sa nazýva tento biznis.:D A nechci ani vedieť, akými vedomosťami disponovala slečna za pultom. Ledvaj to zvládla zo sluchátkom na uchu v spojení s centrálou.:)