habka
07.10.07,13:31
Dobrý deň. Pracujem ako učiteľka v materskej škole v rómskej osade.Už šiesty rok mám heterogénne skupiny. Som zaradená do 8. platovej triedy. Chcem sa opýtať, či mám nárok na zaradenie do vyššej platovej triedy na základe ukončenia vysokoškolského štúdia prvého stupňa v štúdijnom programe predškolská a elementárna pedagogika. Ďakujem
Katka
wagner
07.10.07,14:33
Pokiaľ sa na uvedenom mieste vyžaduje vysokoškolské vzdelanie uvedeného smeru a zamestnávateľ požadoval doplnenie príslušného vzdelania tak áno. Pokiaľ zamestnávateľ nepožadoval na tomto pracovnom mieste VŠ vzdelanie, tak nemáš z tohto dôvodu nárok na vyššiu triedu.
judita1971
07.10.07,16:26
nie nemáš nárok na postup do vyššej platovej triedy. Postup do vyššej platovej triedy sa totiž neodvíja od ukončenia vzdelania, ale od najnáročnejšej pracovnej činnosti ktorú vykonávaš. Je stanovený katalóg pracovných činností podľa ktorého zamestnávateľ zaraďuje s prihliadnutím na tvoju najnáročnejšiu pracovnú činnosť a od dosiahnutého vzdelania.
Pre učiteľku materskej školy je v osmej platovej triede stanovená činnosť ktorú vykonávaš, požadované vzdelanie je úplné stredné, na vyššie vzdelanie sa neprihliada, aby si bola v deviatej triede, musela by si mať požadované vzdelanie a vykonávať pracovnú činnosť, ktorá je v katalógu uvedená. Už dávnejšie som nesledovala platové zatriedenie učiteliek MŠ, takže viem, toľko že po starom v 111/2002 - katalógu mohla byť zaradená učiteľka MŠ do 9 platovej triedy ak mala vysokoškolské vzdelanie, alebo výnimku zo vzdelania a vykonávala činnosť - metodiku voči iným učiteľkám. V práci mám úplné znenie katalógu, čiže ak sa niečo zmenilo, ozvem sa zajtra večer.
ALBINA
16.10.07,06:19
Učiteľka získala Osvedčenie o I.kvalifik.skúške dňa 15.10.Od ktorého dňa ju
mám preradiť do vyššieho plat.stupňa?Vyplatím zvýšený plat až od 1.novembra?

Ďakujem.
Vlastinka
05.08.08,06:39
toto by veru aj mňa zaujímalo. Mám presne taký istý problém ako Ty? nájde sa niekto, kto nám odpovie?