mia3
09.10.07,18:09
Pracujem ako ucitelka v MS. Chcem sa opytat, ako a kde je stanovena prac.doba ucitelov. Moze starosta urcit, ze ucitelka ma byt v praci 8 hodin denne? Ak ano, na zaklade coho? Nie je prac. uvazok uciteliek 28 hodin tyzdenne, co je cca 5 a pol hodiny na den?
judita1971
09.10.07,18:32
odpoveď dostaneš ak klikneš na tento odkaz na stránku MŠ, píše sa tam o príplatku za smennosť, ale nachádza sa tam aj odpoveď na tvoju otázku.
http://www.minedu.sk/data/USERDATA/OsobnyUrad/RPaIM/2004_priplatok_zmennost_MS.pdf
kukučka
09.10.07,18:54
Platí to aj pre učiteľov ZŠ? Na čo má učiteľ nárok, ak pracuje stále popoludní?
mia3
09.10.07,18:57
Toto som hladala. Takze ked nemam v zmluve, ze tam mam byt 8 hodin, nemoze ma nutit, ze?
judita1971
09.10.07,19:54
milá mia, na internetovej stránke je pracovný poriadok pre pedagogických zamestnancov . tu je odkaz na stránku, kde sa nachádza:

http://www.minedu.sk/index.php?lang=sk&rootId=537


a tu je krátky výťah z neho :

2/ Týždenný pracovný čas pedagogických zamestnancov pozostáva z času, počas ktorého pedagogickí zamestnanci vykonávajú vyučovaciu činnosť a výchovnú činnosť, a z času, počas ktorého vykonávajú ostatné činnosti súvisiace s pedagogickou prácou. Rozsah vyučovacej činnosti a výchovnej činnosti je ustanovený nariadením vlády SR č. 238/2004 Z. z. o rozsahu vyučovacej činnosti a výchovnej činnosti pedagogických zamestnancov (ďalej len „nariadenie vlády SR č. 238/2004 Z. z.“).



Čl. 13 Náplň a rozvrhnutie pracovného času pedagogických zamestnancov

(1) V pracovnom čase je pedagogický zamestnanec povinný plniť základný úväzok vyučovacou činnosťou alebo výchovnou činnosťou určený všeobecne záväzným právnym predpisom7 a vykonávať práce súvisiace s pedagogickou prácou ustanovené v pracovnom poriadku.