Monika Kováčová
16.10.07,18:18
Vážení kolegovia,
neviem pomôcť dcére s domácou úlohou.... cítim sa ako úplný nevzdelanec :mee::
Pomôžete nám?
Zadanie: .......
Janka, Petra a Majka si chcú rozdeliť pomaranče. Koľko pomarančov si môže vziať Majka, ak:
a) si vezme najviac 3 pomaranče,
b) si vezme práve 3 pomaranče,
c) si vezme aspoň 3 pomaranče.
Treba nájsť pre každú možnosť všetky riešenia.
Ďakujeme za pomoc .
neviem pomôcť dcére s domácou úlohou.... cítim sa ako úplný nevzdelanec :mee::
Pomôžete nám?
Zadanie: .......
Janka, Petra a Majka si chcú rozdeliť pomaranče. Koľko pomarančov si môže vziať Majka, ak:
a) si vezme najviac 3 pomaranče,
b) si vezme práve 3 pomaranče,
c) si vezme aspoň 3 pomaranče.
Treba nájsť pre každú možnosť všetky riešenia.
Ďakujeme za pomoc .
Zita5
16.10.07,16:26
:eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:
No a mám päťku :D
No a mám päťku :D
Monika Kováčová
16.10.07,16:26
Žeby ???
a) 1,2,3
b)3
c)3,4,5,6,7,8,9...???
vôbec netuším o čom to je a vyzerám pred mojou dcérou ako totálna troska nevzdelaná...
a) 1,2,3
b)3
c)3,4,5,6,7,8,9...???
vôbec netuším o čom to je a vyzerám pred mojou dcérou ako totálna troska nevzdelaná...
mysimis
16.10.07,16:28
Žeby ???
a) 1,2,3
b)3
c)3,4,5,6,7,8,9...???
vôbec netuším o čom to je a vyzerám pred mojou dcérou ako totálna troska nevzdelaná...
V Zadaní nie je ohraničený počet pomarančov, takže takto by to mohlo byť.
a) 1,2,3
b)3
c)3,4,5,6,7,8,9...???
vôbec netuším o čom to je a vyzerám pred mojou dcérou ako totálna troska nevzdelaná...
V Zadaní nie je ohraničený počet pomarančov, takže takto by to mohlo byť.
Gabi03
16.10.07,16:30
:eek: Za mojich čias, a to nebolo ešte tak dávno, sme vždy mali uvedený podobný vyriešený príklad.
Mne zo zadania vychádza:
a)<=3
b) = 3
c) >=3
Mne zo zadania vychádza:
a)<=3
b) = 3
c) >=3
Monika Kováčová
16.10.07,16:31
ďakujem, neviem ako som na to došla, a neviem ako vysvetlím riešenie ale nechám to tak....
Monika Kováčová
16.10.07,16:31
:eek: Za mojich čias, a to nebolo ešte tak dávno, sme vždy mali uvedený podobný vyriešený príklad.
Mne zo zadania vychádza:
a)<=3
b) = 3
c) >=3
tomuto rozumiem veľmi mizerne
Mne zo zadania vychádza:
a)<=3
b) = 3
c) >=3
tomuto rozumiem veľmi mizerne
Johanka
16.10.07,16:34
To také mávajú alebo neposlúchali :D ?
Ja mám syna prváka, učia sa písať jednotku a dvojku a práve dnes písal do úlohy doplňovačky 1 je väčšie ako 2 , 1 sa rovná 1 .... no čumela som ako puk :) .
Ja mám syna prváka, učia sa písať jednotku a dvojku a práve dnes písal do úlohy doplňovačky 1 je väčšie ako 2 , 1 sa rovná 1 .... no čumela som ako puk :) .
Gabi03
16.10.07,16:35
tomuto rozumiem veľmi mizerne
Píšem na nooteboku, tak sa mi zle píše, ale..
napr. b) x = 3, výsledok je práve 3.
a) výsledok je menší alebo rovný ako 3
c) výsledok je väčší alebo rovný ako 3.
Neviem, či už brali rovnice. Ale buď toto, alebo ten tvoj výsledok. Tiež si iné neviem predstaviť.
Píšem na nooteboku, tak sa mi zle píše, ale..
napr. b) x = 3, výsledok je práve 3.
a) výsledok je menší alebo rovný ako 3
c) výsledok je väčší alebo rovný ako 3.
Neviem, či už brali rovnice. Ale buď toto, alebo ten tvoj výsledok. Tiež si iné neviem predstaviť.
KatkaGaraiova
16.10.07,16:35
Vážení kolegovia,
neviem pomôcť dcére s domácou úlohou.... cítim sa ako úplný nevzdelanec :mee::
Pomôžete nám?
Zadanie: .......
Janka, Petra a Majka si chcú rozdeliť pomaranče. Koľko pomarančov si môže vziať Majka, ak:
a) si vezme najviac 3 pomaranče,
b) si vezme práve 3 pomaranče,
c) si vezme aspoň 3 pomaranče.
Treba nájsť pre každú možnosť všetky riešenia.
Ďakujeme za pomoc .
Ahoj, netrap sa preto tak velmi. Podla mna je to uplna blbost, ktora sa tvari zaludne. Bude to tak ako hovorili aj ostatni -
a) mensie rovne 3 (0,1,2,3)
b) rovne 3
c) vacsie rovne 3 (3,4,5,6 .... miliooon ;))
Vela stastia.
Katka
neviem pomôcť dcére s domácou úlohou.... cítim sa ako úplný nevzdelanec :mee::
Pomôžete nám?
Zadanie: .......
Janka, Petra a Majka si chcú rozdeliť pomaranče. Koľko pomarančov si môže vziať Majka, ak:
a) si vezme najviac 3 pomaranče,
b) si vezme práve 3 pomaranče,
c) si vezme aspoň 3 pomaranče.
Treba nájsť pre každú možnosť všetky riešenia.
Ďakujeme za pomoc .
Ahoj, netrap sa preto tak velmi. Podla mna je to uplna blbost, ktora sa tvari zaludne. Bude to tak ako hovorili aj ostatni -
a) mensie rovne 3 (0,1,2,3)
b) rovne 3
c) vacsie rovne 3 (3,4,5,6 .... miliooon ;))
Vela stastia.
Katka
Johanka
16.10.07,16:35
Žeby ???
a) 1,2,3
b)3
c)3,4,5,6,7,8,9...???
vôbec netuším o čom to je a vyzerám pred mojou dcérou ako totálna troska nevzdelaná...
Gabi napísala to isté čo Ty, len matematicky ;) .
a) 1,2,3
b)3
c)3,4,5,6,7,8,9...???
vôbec netuším o čom to je a vyzerám pred mojou dcérou ako totálna troska nevzdelaná...
Gabi napísala to isté čo Ty, len matematicky ;) .
Monika Kováčová
16.10.07,16:37
dobre, ďakujem vám moc za rýchlokurz...
uvidíme, čo prinesie zo školy... či sme rozmýšľali správne.
díky moc ešte raz.
uvidíme, čo prinesie zo školy... či sme rozmýšľali správne.
díky moc ešte raz.
Dáša_
16.10.07,16:48
To také mávajú alebo neposlúchali :D ?
Ja mám syna prváka, učia sa písať jednotku a dvojku a práve dnes písal do úlohy doplňovačky 1 je väčšie ako 2 , 1 sa rovná 1 .... no čumela som ako puk :) .
Johanka, aj my sme prvaci a v našej matematike je ta doplnovacka ok :eek:
Ja mám syna prváka, učia sa písať jednotku a dvojku a práve dnes písal do úlohy doplňovačky 1 je väčšie ako 2 , 1 sa rovná 1 .... no čumela som ako puk :) .
Johanka, aj my sme prvaci a v našej matematike je ta doplnovacka ok :eek:
Johanka
16.10.07,16:55
Mne sa len zdalo, že toto sme sa učili v piatej triede ... :--- .
Monika Kováčová
16.10.07,16:56
Dáška a Johanka, tešte sa:
ten príklad bol opakovanie z druhého ročníka, takže dlho to nepotrvá a možno sa budete pred synom/dcérou tváriť ako matematické trosky tiež... :)
ten príklad bol opakovanie z druhého ročníka, takže dlho to nepotrvá a možno sa budete pred synom/dcérou tváriť ako matematické trosky tiež... :)
mysimis
16.10.07,16:58
Monika, potom daj vedieť či to bolo dobre.
Dáša_
16.10.07,17:03
Dáška a Johanka, tešte sa:
ten príklad bol opakovanie z druhého ročníka, takže dlho to nepotrvá a možno sa budete pred synom/dcérou tváriť ako matematické trosky tiež... :)
no, ja si pamatam, ako sme nad synovcovou úlohou z matematiky sedeli 3 ing (technického smeru) so 4 vysokými školami a jedným Phd a na nič sme neprišli :D
Akurát učitel to vyriešl lavou zadnou - podla príručky. A dodnes si myslím, že blbo :eek:. Vcelku mal vtedy šťastie (ten učitel) že sme si to s ním nešli vyjasniť :D
ten príklad bol opakovanie z druhého ročníka, takže dlho to nepotrvá a možno sa budete pred synom/dcérou tváriť ako matematické trosky tiež... :)
no, ja si pamatam, ako sme nad synovcovou úlohou z matematiky sedeli 3 ing (technického smeru) so 4 vysokými školami a jedným Phd a na nič sme neprišli :D
Akurát učitel to vyriešl lavou zadnou - podla príručky. A dodnes si myslím, že blbo :eek:. Vcelku mal vtedy šťastie (ten učitel) že sme si to s ním nešli vyjasniť :D
Johanka
16.10.07,17:11
Môj otec učil na ZŠ matiku a nikdy neučil podľa osnov - a dobre robil. Matika nás bavila, lebo bol Komenského fanúšik - škola hrou. Učil nás kadejaké finty, aby sme si vedeli čo najviac vypočítať z pamäti, aj geometrické vzorce sme sa učili na logických príkladoch so zápalkami ...Dnes si decká na kalkulačke /na mobile počítajú aj 2+2 :rolleyes: .
Danila
16.10.07,17:13
dobre, ďakujem vám moc za rýchlokurz...
uvidíme, čo prinesie zo školy... či sme rozmýšľali správne.
díky moc ešte raz.Monika rozmýšľali ste správne. Len si nenapísala, či bola úloha z matematiky, alebo zo slovenčiny.:)
uvidíme, čo prinesie zo školy... či sme rozmýšľali správne.
díky moc ešte raz.Monika rozmýšľali ste správne. Len si nenapísala, či bola úloha z matematiky, alebo zo slovenčiny.:)