Bakulka07
23.10.07,18:30
Ahoj ja som taka jedna studentka a za ulohu som mala vymysliet podnikatelksky napad, ktory nasledne spracujem do podnikatelskeho planu, je to ciste hypoteticke ale musia tam byt fakty.
vymyslela som automat na cigarety a alkohol, no nie na krabicky cigariet ale na kusovky, viem ze kusovy predaj je zakazany, ale chcem vediet ci by sa to nedalo dako obist, ze by som tie cigarety kazdu osobitne do dakeho papiera alebo sacku,obalu zabalila, mohli by sa potm predavat po kuse??
A k automatu na alkohol.. je mozne(hypoteticky) predavat alkohol ako lieveny do poldecakov(podobne ako je to s automatmi na kavu)..
samozrejme v oboch pripadoch ratam s tym, ze na automatoch bude skener obcianskeho.
mozno je to hlupa otazka,no neviem kam sa mam s tymto obratit, dakujem za akykolvekpostreh
Excise Duty
23.10.07,18:52
Tak, toto nie je až taká nezaujímavá téma, nápad vychádza v maximálnej možnej miere v ústrety človeku a taký automat by bol niečo ako stanica prvej pomoci alebo ako lekárnička.