Cogitationes
31.10.07,21:35
ahojte poradaci, takze uz zas otravujem... dufam ze tu uz podobne tema neni... pozeral som ale nevsimol som si .. ak ano tak sa ospravedlnujem a pls link:)
a k veci: zaujima ma problem zrejme "splnomocnenia" alebo nieco podobne aby som mohol uzatvarat obchody, vystupovat pod svojim menom, pripadne podpisovat dokumenty za ineho podnikatela (zivnostnika)...inak som nezamestnany a student... ci je to mozne a ak ano co pre to treba urobit ... za odpoved vopred dakujem ;)
danushka
31.10.07,21:19
Eulalia
01.11.07,04:30
Zrejme si nechceš vybavovať živnostenský list? Ak áno, môžeš v rámci živnosti uzatvárať zmluvy na zastupovanie iného podnikateľa podľa obchodného zákonníka. Napr. mandátnu zmluvu, zmluvu o sprostredkovaní, o obchodnom zastúpení a pod.
Cogitationes
01.11.07,14:22
presne tak... nechcem si vybavovat zivnostensky list... teda zatial nie... a nechcem ani nikde figurovaz ako zamestnanec... len ako fyzizicka osoba splnomocnena uzatvarat obchody a pod. :)
anklar
02.11.07,11:34
Aj tak mi to vychádza, ze budes potrebovat ZL, ked chces sprostredkovavat obchody ako FO. Na zaklade zmluvy o sprostredkovaní dostanes za uzatvorenie obchodu provizie, teda budes si tvorit zisk z cinnosti.
Cogitationes
02.11.07,12:04
hmm... ale co ak nechcem provizie... len chcem obchodovat namiesto neho...
anklar
02.11.07,12:59
ahojte poradaci, takze uz zas otravujem... dufam ze tu uz podobne tema neni... pozeral som ale nevsimol som si .. ak ano tak sa ospravedlnujem a pls link:)
a k veci: zaujima ma problem zrejme "splnomocnenia" alebo nieco podobne aby som mohol uzatvarat obchody, vystupovat pod svojim menom, pripadne podpisovat dokumenty za ineho podnikatela (zivnostnika)...inak som nezamestnany a student... ci je to mozne a ak ano co pre to treba urobit ... za odpoved vopred dakujem ;)