Grankow
14.11.07,21:19
zdravim, poprosim o radu byvam s rodicmi na frekventovanej ulici v tesnej blizkosti autobusovej a vlakovej stanici okresneho mesta. Chcel by som na nas pozemok umiestnit 2ks billboardov a tie nasledne prenajimat miestnym firmam a podnikatelom.
Chcem sa opytat mozem takuto cinnost vykonavat aj bez zivnosti. Ak ano staci na takyto prenajom iba jednoducha zmluva o prenajme?
A moze si takuto zmluvu dat potencionalny najomca nejako do nakladov za reklamu?
Je mozne aby som to prenajimal ja aj ked vlastnik pozemku je moja mama?

Som student VS a nemam iny prijem cize ak by som neprekrocil nezdanitelne minimum (je to tych 95 616sk?) ? nemusel by som platit ziadnu dan z prijmu?
Chape sa billboard ako nehnutelnost?
A este posledna otazocka mam sice nejaku predstavu ale predsa: Kolko pytat?
Za co i len ciastocne zodpovedanie dakujem :rolleyes:
Grankow
16.11.07,18:06
Fakt mi nikto nepomoze ani s jednou otazkou? :mee:
wagner
16.11.07,18:13
Môžem Ti poradiť akurát to, že na osadenie billboardov je potrebné stavebné povolenie.
Grankow
18.11.07,09:37
vdaka
Zoltán Kovács
18.11.07,09:51
zdravim, poprosim o radu byvam s rodicmi na frekventovanej ulici v tesnej blizkosti autobusovej a vlakovej stanici okresneho mesta. Chcel by som na nas pozemok umiestnit 2ks billboardov a tie nasledne prenajimat miestnym firmam a podnikatelom.
Chcem sa opytat mozem takuto cinnost vykonavat aj bez zivnosti. Ak ano staci na takyto prenajom iba jednoducha zmluva o prenajme?
A moze si takuto zmluvu dat potencionalny najomca nejako do nakladov za reklamu?
Je mozne aby som to prenajimal ja aj ked vlastnik pozemku je moja mama?

Som student VS a nemam iny prijem cize ak by som neprekrocil nezdanitelne minimum (je to tych 95 616sk?) ? nemusel by som platit ziadnu dan z prijmu?
Chape sa billboard ako nehnutelnost?
A este posledna otazocka mam sice nejaku predstavu ale predsa: Kolko pytat?
Za co i len ciastocne zodpovedanie dakujem :rolleyes: