saro
18.11.07,14:11
Dobry den, pracujem ako klasicky zamestnanec(zamest.za mna plati odvody atd,riadna zavisla praca) 8,5 hod dostavam stravne listky, po tejto praci vsak pracujem vo svojom obchode(eshope) na ktoru mam zivnost tak 5 hodin mam narok aj tu na dalsi stravny listok alebo nie? Existuje niekde nejaka prirucka, kde by som nasiel co vsetko si mozem dat do nakladov a co nie? vdaka
Zoltán Kovács
18.11.07,13:14
Dobry den, pracujem ako SZCO 8,5 hod dostavam stravne listky, po tejto praci vsak pracujem vo svojom obchode(eshope) na ktoru mam zivnost tak 5 hodin mam narok aj tu na dalsi stravny listok alebo nie? Existuje niekde nejaka prirucka, kde by som nasiel co vsetko si mozem dat do nakladov a co nie? vdaka

Veď szčo=živnostník. To mám chápať tak, že si "zamestnaný" ako szčo u niekoho, kto ti dáva stravné lístky?
saro
18.11.07,13:23
pracuješ ako SZČO 8,5 + 5 hod..... ale stále ako SZČO. Takže čo riešiš?
Obávam sa, že to prvé nie je SZČO ale riadna závislá práca, tie gastrolístky tomu tiež nasvedčujú....
prepacte zmylil som si pojem..uz som si to opravil v otazke
Zita5
18.11.07,13:34
prepacte zmylil som si pojem..uz som si to opravil v otazke

Zákon o dani z príjmu

§19


p) stravné vynaložené daňovníkom s príjmami podľa § 6 ods. 1 a 2 za každý odpracovaný deň v kalendárnom roku, najviac v rozsahu a vo výške ustanovených na kalendárny deň pre časové pásmo 5 až 12 hodín podľa osobitného predpisu,
87) ak daňovníkovi súčasne nevzniká nárok na príspevok na stravovanie podľa osobitného predpisu89) v súvislosti s výkonom závislej činnosti, alebo daňovník neuplatňuje výdavky (náklady) na stravovanie podľa písmena e).

Nárok ako SZČO na stravný lístok nemáte .
Zita5
18.11.07,13:43
Ešte Vám priložím podobnú Otázku a odpoveď zo stránky www.drsr.sk (http://www.drsr.sk)

Otázka :