cuchre
21.11.07,16:53
Dobry den,

som sa tu trosku hrabala,ale neviem najst odpoved na svoje otazky, asi mi tu niekto kvalifikovane poradi :)

v sucastnosti som studentkou PhD studia,
do 31.7.2007 som mala sucastne pracovny pomer na dobu urcitu,
1.1.2008 nastupujem na MD, cize musim prerusit studium, cim prestanem byt zamestnancom fakulty.
moje otazky:
1. mozem si narokovat matersky prispevok aj u predchadzajuceho zamestnavatela (pri nastupe na MD este som v 270 dnovej lehote), aj ekd som mu pisomne neoznamila svoju graviditu v case trvania pracovneho pomeru? cize staci doniest od lekara papier?
2. kedze sa 1.1.08 menia podmienky doktorandskeho studia,mna sa uz nedotknu?
3 odvody pocas materskej (zdravotne, dochodkove) plati za mna stat len do konca MD, pocas rodicovskej musim sama?

dakujem velmi pekne za odpovede :)
jankasm
21.11.07,19:04
Dobry den,

som sa tu trosku hrabala,ale neviem najst odpoved na svoje otazky, asi mi tu niekto kvalifikovane poradi :)

v sucastnosti som studentkou PhD studia,
do 31.7.2007 som mala sucastne pracovny pomer na dobu urcitu,
1.1.2008 nastupujem na MD, cize musim prerusit studium, cim prestanem byt zamestnancom fakulty.
moje otazky:
1. mozem si narokovat matersky prispevok aj u predchadzajuceho zamestnavatela (pri nastupe na MD este som v 270 dnovej lehote), aj ekd som mu pisomne neoznamila svoju graviditu v case trvania pracovneho pomeru? cize staci doniest od lekara papier?
2. kedze sa 1.1.08 menia podmienky doktorandskeho studia,mna sa uz nedotknu?
3 odvody pocas materskej (zdravotne, dochodkove) plati za mna stat len do konca MD, pocas rodicovskej musim sama?

dakujem velmi pekne za odpovede :)

Zo zamestnania máš splnenú podmienku 270 dní nemocenského poistenia v posledných dvoch rokoch? Ako dlho si bola zamestnaná? Aký si mala VZ? Keďže si už vtedy bola tehotná, tak si v ochrannej lehote, lenže potom si mala to doktorandské, takže to neviem ako by to bolo.