syrovatková
30.11.07,14:25
Dobrý deň,
chcela by som sa opýtať, ako na založenie reklamnej agentúry, čo všetko k tomu potrebujem a aké by boli počiatočné náklady? Momentálne pracujem ako grafik, ale chcela by som sa osamostatniť.
Zatiaľ ďakujem.:confused:
zalobaba
30.11.07,14:03
Náklady podľa toho, či chceš SRO alebo živnosť.
Zoltán Kovács
30.11.07,17:47
Náklady podľa toho, či chceš SRO alebo živnosť.

Náklady nie len podľa toho, či sro alebo živnosť. Čo tak používať legálny soft na tvorbu grafiky? Taký slušnejší grrafický program má cenu aj okolo 60 tisíc.
misomiso
30.11.07,18:03
Ak si grafik a chces sa osamostatnit, tak by som to v ziadnom pripade nenazyval reklamna agentura ale mozno graficke studio. Ak to nazves reklamna agentura, tak budu klienti od teba cakat, ze im budes vytvarat marketingovu strategiu, budovat znacku, nakupovat reklamny priestor, robit prieskumy trhu a vela dalsich veci, ktore by si sama asi tazko zvladala.
syrovatková
25.01.08,06:06
Ďakujem za odpoveď, máš pravdu štúdio by bolo lepšie aj keď dali by sa sprostredkovať aj ostatné služby. Mohla by som sa opýtať čo je lepšie- živnosť alebo s.r.o.? ( počítajme s tým, že veľa toho nevlastním). Tiež by som sa chcela opýtať ako je to s daňami a s odvádzaním poplatkov do poisťovní. Začína sa odvádzať od založenia živnosti? Neviem sa z toho vymotať. Najprv si vybavím živnosť, potom nájdem nejaké priestory a čas pôjde... Tiež by som zo začiatku chcela ostať ešte aj v zamestnaní, aby bola nejaká poistka pre prípad, že by to nešlo. Keďže pracujem, príspevok na začiatok asi nedostanem, však? Ďakujem za odpovede, ak ma ešte niečo napadne, tak sa ozvem.
syrovatková
25.01.08,10:16
Ahoj,