dendy
04.12.07,09:07
TROSKU SOM SI POCITAL VSETKY TEMY NA PRACU V ZAHRANICI A TAK SOM SA ROZHODOL OTVORIT NOVU TEMU, ABY STE MALI VIAC INFO. TAKZE SOM OBCAN SR, PRACUJEM NA ZMLUVU S NEMECKOU FIRMOU, TAM ODVADZAM DANE, PRACUJEM TAM ZHRUBA 6 MESIACOV V ROKU, ALE NIE SUSTAVNE, CIZE 6 TYZDNOV, POTOM SOM 5 TYZDNOV DOMA, OPAT 5 TYZDNOV A 6 DOMA............NEVIEM AKO SA MAM VIEST CI SOM SZCO, ALEBO NIECO INE...............NEVIEM NIC A NIKTO NA DANOVOM MI NEVIE PORADIT.............ALEBO NECHCE. VIEM ZE BUDEM MUSIET UROBIT DP, ALE NEVIEM AKO. PORADITE MI PROSIM VAS, ZAROVEN NEVIEM CO JE POTREBNE DOLOZIT AKO DOKLAD , ZMLUVU ALEBO VYPLATNY DOKLAD. ZA KAZDU RADU VAM VOPRED DAKUJEM . DENDY:)
PavolG
04.12.07,08:26
Caves,
pises, ze pracujes na zmluvu. Na aku zmluvu? ako zamestnanec? Si tam registrrovany (prechodne opatrenia)? MAs prac povolenie? Si tam nahlaseny na trvaly pobyt? Info info, inac sa neviem vyjadrit.
Palo
dendy
04.12.07,08:51
VDAKA ZA ZAUJEM, TAKZE PRACUJEM AKO UMELEC, ZMLUVA JE MEDZI MNOU A MOJIM NEMECKYM ZAMESTNAVATELOM, TRVALY POBYT TAM NEMAM, MAM HO NA SLOVENSKU, TAM SOM UZ AKO SOM SPOMINAL LEN PAR MESIACOV V ROKU A NEPRAVIDELNE. TAKZE NEVIEM AKO CO SA MAM VIEST.........DUFAM ZE TO STACI......SAM NEVIEM CO ESTE NAPISTAT DIK MOC
PavolG
04.12.07,09:22
Pocuj, mam pocit, z enieco tu zmotavas. Ak pises ze "zamestnavatel" tak si zamestnanec a nemozes pracovat ako "umelec".
ak si Umelec a tvoris, tak mozes tvorit na zaklade autorskeho zakona.
Co za zmluvu mas s nimi? To je podstatne. Slovensko a Nemecko maju zmluvu o zamedzeni dvojiteho zdanenia, ta riesie vselico, ale musis vediec, co je tvoja situacia. Da sa situacia nastavit tak aby bola vyhodna (vhodna zmluva a pd) ,a le ak je zmluva uz na svete treba ju bud respektovaat alebo dohodnut zmenu. Takze ta zmluva co mas je zakladny odpichovy bod na posudenie, ze co mas robit.Info info.
Palo
dendy
04.12.07,09:24