NEWDREAM
10.12.07,22:45
ČAUTE - Dobrý večer

Chystám sa podnikať v oblasti, v ktorej momentálne pracujem . Chcem založiť s.r.o. a v priebehu krátkeho času začať . je tu však problém.... nakoľko pracujem ako živnostník pre danú firmu a mám podpísanú zmluvu, v ktorej je pár bodov, ktoré ma brzdia .

Ak by sa zistilo, že počas trvania platnosti zmluvy uskutočním akýkoľvek obchod s niektorou komoditou ktorá je v ponuke danej firmy, hrozí mi pokuta štvrť milióna za každý zistený obch. prípad .

Ďalší bod je ten, že po skončení zmluvy nesmiem pracovať pre žiadnú konkurenčnú firmu, alebo sám podnikať v tejto oblasti .

....mám riskovať ????

Vopred Ďakujem za každú radu
Melnick
10.12.07,21:52
Zmluva je pravdepodobgne ošetrená právnikom a určite nejde v Tvojej súčasnej firme, ktorá sa takto zmluvne poisťuje o výrobu farebných guličiek na hranie. Ja som s tých iných a nešla by som proti zmluve.
Ale čo človek to názor.;)

PS pozor aj na zákon : Ochrana dôverných informácií a obchodného tajomstva.

Hrubo vyznačené = pravdepodobne
NEWDREAM
10.12.07,22:01
Ahoj,
ďakujem za reakciu na moju otázku .
Nejedná sa o žiadnu výrobu, ani nejaký exkluz. tovar ..
Ide o bežnú komoditu, v ktorej je dosť veľká konkurencia ..
Melnick
10.12.07,22:07
Aj tak si zrejme podpísal vo firme IS ,že budeš dodržiavať horecitovaný zákon a páky na postih, zamestnávateľ určité má . Moja dobre mienená rada : buď opatrný.:)
chlap
10.12.07,22:25
Nerobíš náhodou požiarneho technika ;) ....... tam sú takéto praktiky pomerne časté.

Úprimne povedané, ak by som bol majiteľom firmy, čo ťa teraz zamestnáva, a ak by si ty urobil to, čo píšeš, išiel by som ti po krku. (Ja som síce tolerantný človek, ktorý sa riadi heslom "ži a nechaj žiť", ale majiteľ firmy, ktorá ťa zamestnáva, evidentne nie - ak si dal do zmluvy takú klauzulku).
NEWDREAM
11.12.07,08:09
Nuž zatiaĺ len varovania a opatrnosť ... cením si vaše názory .. Ako mám teda postupovať .. ja som ohodlaný ísť za svojím cielom - novým snom - vlastnou firmou ....