anka-s
25.12.07,00:58
Ahojte, nevedel by mi niekto vysvetliť aký je rozdiel medzi DVD-R a DVD-RW? Ďakujem.
Bastian
25.12.07,00:04
RW je prepisovateľné DVD:)
Madam Kurie
25.12.07,06:39
Na DVD RW sa dá zapisovať až tisíc krát. Tj. napáliš , potom zmažeš a znova dokola. Na DVD - R Len raz. Pokiaľ ho neuzavrieš tak môžeš postupne dáta dopaľovať až sa celkom zaplní.
Príjemné Vianoce
anka-s
25.12.07,09:02
Ďakujem za odpovede. Len som zabudla napísať, chcela som vedieť rozdiel medzi mechanikami, no ale teraz už si to viem preniesť aj na to. Ak mám DVD-RW mechaniku, tak môžem jedno dvd napaľovať aj opakovane, však? Ďakujem, a prajem pekné prežitie sviatkov.
Stefan2005
25.12.07,09:12
Ďakujem za odpovede. Len som zabudla napísať, chcela som vedieť rozdiel medzi mechanikami, no ale teraz už si to viem preniesť aj na to. Ak mám DVD-RW mechaniku, tak môžem jedno dvd napaľovať aj opakovane, však? Ďakujem, a prajem pekné prežitie sviatkov.

Áno, na napaľovanie DVD-čiek (DVD-R i DVD-RW) treba mechaniku DVD-RW...
chlap
25.12.07,09:39
Iba trochu osvety:

DVD = Digital Video Disc

R = Read (čítať)
W = Write (písať / zapisovať)
robovi
25.12.07,22:22
Ďakujem za odpovede. Len som zabudla napísať, chcela som vedieť rozdiel medzi mechanikami, no ale teraz už si to viem preniesť aj na to. Ak mám DVD-RW mechaniku, tak môžem jedno dvd napaľovať aj opakovane, však? Ďakujem, a prajem pekné prežitie sviatkov.
Ano, ale s tou podmienkou, ze to jedno dvd bude mat oznacenie DVD-RW. V tomto pripade to RW vsak znamena ReWritable.
Chobot
27.12.07,16:49
Iba trochu osvety:

DVD = Digital Video Disc

R = Read (čítať)
W = Write (písať / zapisovať)

Malé doplnenie:
používa sa aj označenie

DVD = Digital Versatile Disc
Chobot
27.12.07,16:56
Ďakujem za odpovede. Len som zabudla napísať, chcela som vedieť rozdiel medzi mechanikami, no ale teraz už si to viem preniesť aj na to. Ak mám DVD-RW mechaniku, tak môžem jedno dvd napaľovať aj opakovane, však? Ďakujem, a prajem pekné prežitie sviatkov.