ericson
29.12.07,14:56
Prosím Vás pomôžte mi niekto s týmto.
Cez internetový obchod som si objednal televíznu kartu do počítača. Karta fungovala 2 dni na tretí deň mi nešiel cez AV obraz. Dal som ju na reklamáciu. Keď som ju bol vyzdvihnúť, musel som zaplatiť pokutu 250 Sk preto, že karta bola v poriadku. Povedal, že reklamácia bola neoprávnená, karte nič nebolo. Karta bola samozrejme v záruke. Mal na to právo, aby si za to zobral peniaze? Ten technik bol zamestnanec predajcu.
britva
03.01.08,08:37
Ono pokial ta karta bola funkcna ked bola davana na reklamaciu a maju nejaku klauzulu v zarucnych podmienkach tak mozu pozadovat penazn uhradu za neopravnenu reklamaciu. Pokial vsak bola pokazena,co vsak z vasho prispevku tazko urcit,nic by ste neplatili. Bola by to opravnena reklamacia.
ericson
03.01.08,13:59
My nevieme určiť či karta bola pokazená alebo nie pretože po namontovaní do počítača normálne fungovala pričom normálny televízny signál išiel a prestal ísť len signál cez AV. To znamená že až by boli takéto podmienky tak každý spotrebiteľ by musel mať odborné vzdelanie aby vedel identifikovať poruchu.
VladoaKatka
03.01.08,14:08
My nevieme určiť či karta bola pokazená alebo nie pretože po namontovaní do počítača normálne fungovala pričom normálny televízny signál išiel a prestal ísť len signál cez AV. To znamená že až by boli takéto podmienky tak každý spotrebiteľ by musel mať odborné vzdelanie aby vedel identifikovať poruchu.

Treba vyžiadať písomné vyjadrenie k reklamácii notifikovanej osoby skúšobne, že tá karta je v poriadku. Rozhodne písomne, z akého dôvodu bolo treba platiť pokutu Predajňa sama sa o tejto veci rozhodnúť nemôže, ani jeho dodávateľ, len a len štátna skúšobňa a ich vyjadrenie si vyžiadaj.