LUCIA_L
30.12.07,20:40
Ahojte:)

Neviem na koho sa mam obratit. Kamaratka z CR ma poziadala o pomoc aby som jej pozistovala nejake veci.
Ona je na MD a popri podnika ma malu firmu a chcela by si otvorit pobocku tu na Slovensku. A ja zial kedze sa v tychto veciach nevyznam neviem co pozistovat.Chce vediet co by ju to vsetko stalo ake by platila dane popripade keby niekoho zamestanala na dohodu. Proste vsetky vydavky s ktorymi by mala ratat. Ja som uplny laik k tejto teme.:mee:

Prosim poradte.
Dakujem:)
KEJKA
30.12.07,20:26
ty by si jej tú pobočku viedla?
V čom podniká?
ako si tú pobočku predstavuje?
potrebuje reálne priestory?
Ak vstúpi na SR_trh, má sa registrovať.
Možno by to chcelo len poskytovať služby, dodávať tovar cez sprostredkovateľa - budeš to ty?
LUCIA_L
31.12.07,09:23
ty by si jej tú pobočku viedla?
V čom podniká?
ako si tú pobočku predstavuje?
potrebuje reálne priestory?
Ak vstúpi na SR_trh, má sa registrovať.
Možno by to chcelo len poskytovať služby, dodávať tovar cez sprostredkovateľa - budeš to ty?


-ano ja by som viedla SR pobocku
-ponika v oblasti chovatelstva-strava pre zvieratka
-priestory mozno casom
-ano ja budem dodavat tovar pre SR trh
:D
KEJKA
31.12.07,09:53
Tak si urob živnosť, ak ju ešte nemáš. Kamarátka bude dodávať Tebe a ty budeš ďalej predávať. A je to bez starostí.
Alebo chceš byť zamestnaná?
LUCIA_L
31.12.07,10:49
Tak si urob živnosť, ak ju ešte nemáš. Kamarátka bude dodávať Tebe a ty budeš ďalej predávať. A je to bez starostí.
Alebo chceš byť zamestnaná?

Noooo nad tymto uvazujem uz davnejsie,ale ona by radsej uprednostnila svoju pobocku na Slovensku
Keby to bolo financne vela (ze by musela platit) tak by som si spravila ZL.:)
Zoltán Kovács
31.12.07,10:51
Môže zriadiť na SR organizačnú zložku, založiť s.r.o. s 100% podielom na základnom imaní, a konec koncov môže si vybaviť aj živnostenský list na seba.
KEJKA
31.12.07,10:53