Worko
09.01.08,18:18
Ahojte.

Skoro dva roky pracujem ako studentsky brigadnik v jednej firme kde mam cca 9tis na mesiac. Navrhol som firme ci mi nemozu zvysit mzdu od 1.1.08 o 20%. V principe s tym suhlasia,ale dnes mi navrhli ci by som nepresiel na polovicny uvazok.

Za rok 2006 som ako student-brigadnik podaval aj zdravotne kedze som prekrocil tych 47tis, teda mal som viac ako bolo maximum.

V suvislosti s prechodom na polovicny uvazok sa chcem spytat:
a) ake dalsie odvodove zavazky mi z tohto statusu vyplyvaju
b) vrati sa mi dan ako doteraz kedze stale som denny posluchac na VS
c) existuje nejaky strop do ktoreho existuje dohoda o brigadnickej praci studenta, kedze mi navrhuju polovicny uvazok
d) mam pravo na stravne listky? ako brigadnik som nemal

DIK za kazdu odpoved :)
Zoltán Kovács
09.01.08,17:21
Ahojte.

Skoro dva roky pracujem ako studentsky brigadnik v jednej firme kde mam cca 9tis na mesiac. Navrhol som firme ci mi nemozu zvysit mzdu od 1.1.08 o 20%. V principe s tym suhlasia,ale dnes mi navrhli ci by som nepresiel na polovicny uvazok.

Za rok 2006 som ako student-brigadnik podaval aj zdravotne kedze som prekrocil tych 47tis, teda mal som viac ako bolo maximum.

V suvislosti s prechodom na polovicny uvazok sa chcem spytat:
a) ake dalsie odvodove zavazky mi z tohto statusu vyplyvaju Tak isto ako pri PP na plný úväzok, teda odvody do ZP a SP
b) vrati sa mi dan ako doteraz kedze stale som denny posluchac na VS
c) existuje nejaky strop do ktoreho existuje dohoda o brigadnickej praci studenta, kedze mi navrhuju polovicny uvazok Nie neexistuje
d) mam pravo na stravne listky? ako brigadnik som nemal Polovičný úväzok sú 4 hodinny denne. Nárok na str.lístky vznika, ak za deň sa odpracuje viac ako 4 hodiny.

DIK za kazdu odpoved :)

.............................
JankaO
09.01.08,17:32
Ahojte.